Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Nie ogarniam (dodawanie klasy)dodaje a jej nie widać w menu klas
#1
Napisano 20.02.2011 14:28
[...]mam plugin amxx i sma
wrzucam do plugins amxx i scipting sma
dodaje klase w plugins-codmod(codclass_lekarz.amxx)
wchodzę do gry zmieniam mape a klasy jak nie ma tak nie ma...
Proszę o pomoc.
#2
Napisano 20.02.2011 14:38
Edit: Przypomniało mi się. Sprawdź jeszcze czy plugin jest włączony. Wejdź w amxmodmenu, wybierz "Zatrzymaj pluginy" i poszukaj swojego pluginu.
Użytkownik Goliath edytował ten post 20.02.2011 14:39
#3
Napisano 20.02.2011 15:10
Upewnij się, że plik .amxx ma taką samą nazwę, jak to co wpisałeś do plugins-codmod.ini (łącznie z wielkością liter). Poza tym, przydało by się jeszcze logi pokazać.
Edit: Przypomniało mi się. Sprawdź jeszcze czy plugin jest włączony. Wejdź w amxmodmenu, wybierz "Zatrzymaj pluginy" i poszukaj swojego pluginu.
Jednak coś z tą klasą jest nie tak...
(Screen na dole strony)
- dodam .sma
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <engine>
native cod_add_wskrzes(id, ile)
new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
new const nazwa[] = "Lekarz";
new const opis[] = "Posiada jedna apteczke , moze wskrzeszac innych za to dostaje expa , wskrzeszony posiada 75hp";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = -50;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("Lekarz", "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("medkit","MedkitThink");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
cod_add_wskrzes(id, 1)
ma_klase[id] = true
}
public cod_class_disabled(id)
{
cod_add_wskrzes(id, 0)
ma_klase[id] = false
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko jedna apteczke na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ilosc_apteczek_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public MedkitThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;
new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "medkit");
}
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[id])
cod_add_wskrzes(id, 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Znalazłem jeszcze w logu serwera:
L 02/20/2011 - 15:31:26: [AMXX] Plugin "codclass_lekarz.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_add_wskrzes") - check your modules.ini.
Użytkownik rafalek edytował ten post 20.02.2011 15:35
#4
Napisano 20.02.2011 20:23
mocmedyka.amxx - [CoD Nowy] Jak dodac wskrzeszanie do medyka - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#5
Napisano 21.02.2011 10:32

Dzięki wielkie, +1
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych