Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

talib premium

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Maciejek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 20.02.2011 11:49

Witam

Zrobi ktos Taliba na premium ?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "1/4 szansy na natychmiastowe zabicie z deagle, AutoBH";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 70;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = -10;
new const wytrzymalosc = 5;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "", nazwa);
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(4) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
return PLUGIN_CONTINUE;

new flags = get_entity_flags(id);

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE;

if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
return PLUGIN_CONTINUE;

if (!(flags & FL_ONGROUND))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Power Play

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Braga
Offline

Napisano 20.02.2011 11:59

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "1/4 szansy na natychmiastowe zabicie z deagle, AutoBH";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 70;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = -10;
new const wytrzymalosc = 5;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Osiedlowo.eu .", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(4) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
return PLUGIN_CONTINUE;

new flags = get_entity_flags(id);

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE;

if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
return PLUGIN_CONTINUE;

if (!(flags & FL_ONGROUND))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Proszę





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych