Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy to będzie działać?klasa Ghost


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 GroM

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:Przemysl
Offline

Napisano 19.02.2011 20:24

Witam mam problem.Mianowicie napisałem jakiś plugin i nie wiem czy będzie działał nie mam jak wy testować.
Chodzi mi o sprawdzenie go.Plugin to nowa klasa do COD.
Chodzi o postać mającą noclip i niewidzialność z nożem oraz mało hp.
Proszę o pomoc.
Z góry dzięki.


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS_NOCLIP 500 //SEKUND

new const nazwa[] = "Ghost";
new const opis[] = "Klasa powinna przechodzić przez ściany";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = -75;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;


if(klasa_gracza[id] == Ghost && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
if(weapon == CSW_C4)
        podkladajacy = id;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Ops", nazwa);
	ma_klase[id] = true;
	ResetHUD(id);
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
	if(!is_user_alive(id))

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych