Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przeróbka Odradzanie

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Qzaczek

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Idzików
Offline

Napisano 19.02.2011 16:40

Proszę o przerobienie pluginu odradzanie. Chcę aby gracze byli ożywiani również po wejściu na serwer. TO znaczy mam zrobione że gdy gracz padnie to odradza się za 0 sek - czyli od razu. Runda trwa 10 minut. I mam problem iż jeżeli jest full serwer i ktoś wejdzie jest martwy Death i wtedy go nie ożywa i musi czekać 10 min aż zagra. Proszę o to aby po wejściu na serwer gracz zostawał ożywiany. Proszę o wyjaśnienie.
SMA:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new cvar,sek[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("Respawn","1.0","JAQUBA")
cvar = register_cvar("amx_respawn","0")
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "kill", 1)
}
public kill(id)
{
set_task(1.0, "respawn", id,_,_,"b")
}
public respawn(id)
{
if(sek[id] >= 0)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.32, 0.46, 0, 6.0, 1.0)
ShowSyncHudMsg(id,CreateHudSyncObj(),"Odrodzisz sie za^n %i sekund !!!", sek[id])
sek[id]--
}
else
{
sek[id] = get_pcvar_num(cvar)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
remove_task(id)
}
}
public client_connect(id)
{
sek[id] = get_pcvar_num(cvar)
}

  • +
  • -
  • 0

#2 sztandi

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 21.02.2011 12:07

do public plugin_init() daj taska

set_task(1.0, "respawn", id,_,_,"b")


Sprawdz

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new cvar,sek[33]
public plugin_init()
{
    register_plugin("Respawn","1.0","JAQUBA")
    set_task(1.0, "respawn", id,_,_,"b")
    cvar = register_cvar("amx_respawn","0")
    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "kill", 1)
}
public kill(id)
{
    set_task(1.0, "respawn", id,_,_,"b")
}
public respawn(id)
{
    if(sek[id] >= 0)
    {
        set_hudmessage(255, 0, 0, 0.32, 0.46, 0, 6.0, 1.0)
        ShowSyncHudMsg(id,CreateHudSyncObj(),"Odrodzisz sie za^n %i sekund !!!", sek[id])
        sek[id]--
    }
    else
    {
        sek[id] = get_pcvar_num(cvar)
        ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
        remove_task(id)
    }
}
public client_connect(id)
{
    sek[id] = get_pcvar_num(cvar)
}

Użytkownik sztandi edytował ten post 21.02.2011 12:08


#3 Qzaczek

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Idzików
Offline

Napisano 21.02.2011 13:37

Błąd przy kompilacji. Nie zrozumiała jest ta linika.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych