Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z /klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Karmi1

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:61
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 19.02.2011 14:07

Witam otóż mam taki problem. Zrobiłem swój opis klas (na podstawie orginalnego) lecz kiedy wchodzę do gry wpisuję /klasy, wybieram klasę i nic się nie pokazuje ;/ Wie ktoś jak temu zaradzić?
Wycinek SMA

ublic show_menu_klasy(id)
	{
        new text[513]

        format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. \yLudzie^n\w2. \yPotwory^n\w3. \yPremium^n\w0 Exit") 

        new keys 
        keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) // Keys: 123456780
        show_menu(id, keys, text) 
        return PLUGIN_HANDLED  
	} 

public klasy(id, key) 
	{ 
        switch(key) 
        { 
                case 0: 
                {       
                        show_menu_ludzie(id)
                        
                }
                case 1: 
                {       
                        show_menu_demony(id)
                }
                case 2: 
                {       
                        show_menu_premium(id)
                }

        }
        
        return PLUGIN_HANDLED
	}

public show_menu_ludzie(id)
	{	
        new text7[513]

        format(text7, 512, "\yLudzie - ^n\w1. \yMag^n\w2. \yPaladyn^n\w3. \yMnich^n\w4. \yBarbarzynca^n\w5. \yZabojca^n\w6. \yNekromanta^n\w7. \yNinja^n\w8. \yLowca^n^n\w0 Wstecz") 

        new keysl
        keysl = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) // Keys: 123456780
        show_menu(id, keysl, text7) 
        return PLUGIN_HANDLED  
	}	 

public ludzie(id, key) 
	{	 
        switch(key) 
        { 
                case 0: 
                {       
                        magg(id)                        
                }
                case 1: 
                {       
                        paladyng(id)
                }
                case 2: 
                {       
                        mnichg(id)
                }
                case 3:
                {
                        barbarzyncag(id)
                }
                case 4:
                {
                        zabojcag(id)
                }
                case 5:
                {
                        nekromantag(id)
                }
                case 6:
                {
                        ninjag(id)
                }
                case 7:
                {
                        Lowcag(id)
                }
                case 9:
                {
                        show_menu_klasy(id)
                }
        }
        
        return PLUGIN_HANDLED
	}
public magg(id){
        showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br>Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny.<br>")
}
public paladyng(id){
        showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump (Noz + Rozped + Kuc + Skok)<br>Po naladowaniu otrzymuje magiczny pocisk.<br>")
}
public mnichg(id){
        showitem(id,"Mnich"," "," ","<br> Zdobywa szybciej doswiadczenie oraz moze stawiac magiczne sciany.<br>")
}
public barbarzyncag(id){
        showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru oraz otrzymujesz dodatkowy magazynek.<br>Po naladowaniu otrzymujesz magiczny pancerz.<br>")     
}
public zabojcag(id){
        showitem(id,"Zabojca"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory.<br>Na nozu jest niewidzialny<br>")
}
public nekromantag(id){
        showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej i moze wskrzeszac umarlych.<br>")
}
public ninjag(id){
        showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start.<br>Moze chodzic tylko z nozem<br>")
}
public Lowcag(id){
        showitem(id,"Lowca"," "," ","<br>Posiada Kusze (Noz + R)<br>Moze zastawiac pulapki z granatow. (PPM)<br>")
}

public show_menu_demony(id)
	{	
        new text8[513]

        format(text8, 512, "\yPotwory - ^n\w1. \yIzual^n\w2. \yWizzard^n\w3. \yBaal^n\w4. \ySkoczek^n\w5. \yBourn^n\w6. \ySzkielet^n\w7. \yAndariel^n\w8. \yMefisto^n^n\w0 Wstecz") 

        new keys2
        keys2 = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) // Keys: 123456780
        show_menu(id, keys2, text8) 
        return PLUGIN_HANDLED  
	}	 

public demony(id, key) 
	{	 
        switch(key) 
        { 
                case 0: 
                {       
                        maga(id)                        
                }
                case 1: 
                {       
                        paladyna(id)
                }
                case 2: 
                {       
                        mnicha(id)
                }
                case 3:
                {
                        barbarzyncaa(id)
                }
                case 4:
                {
                        zabojcaa(id)
                }
                case 5:
                {
                        nekromantaga(id)
                }
                case 6:
                {
                        ninjaga(id)
                }
                case 7:
                {
                        Lowcaga(id)
                }
                case 9:
                {
                        show_menu_klasy(id)
                }
        }
        
        return PLUGIN_HANDLED
	}
public maga(id){
        showitem(id,"Izual"," "," ","<br>Ma szanse na oslepienie wroga oraz na odbicie pociskow.<br>Po naladowaniu dostaje komplet granatow.<br>")
}
public paladyna(id){
        showitem(id,"Wizzard"," "," ","<br>Ma 130 HP na start.<br>Ma szanse na natychmiastowe zabicie z HE oraz moze skakac podwojnie.<br>")
}
public mnicha(id){
        showitem(id,"Baal"," "," ","<br>Jest troche szybszy od pozostalych klas.<br>Za zabicie dostaje HP<br>")
}
public barbarzyncaa(id){
        showitem(id,"Skoczek"," "," ","<br>Ma nieco zmiejszana grawitacje. Posiada Auto BH.<br>Po naladowaniu dostaje M4A1/Deagle.<br>")     
}
public zabojcaa(id){
        showitem(id,"Bourn"," "," ","<br>Ma 120 HP na start. Na nozu biega szybciej.<br>Dostaje M4A1. Ma szanse na Chameleona.<br>")
}
public nekromantaga(id){
        showitem(id,"Szkielet"," "," ","<br> Ma 130 HP na start. Co 5 sekund regeneruje sie.<br>Moze podskoczyc 3 razy.<br>")
}
public ninjaga(id){
        showitem(id,"Andariel"," "," ","<br>Ma 120 HP na start. Co 5 sekund sie regeneruje.<br>Moze odbic 7 pociskow.<br>")
}
public Lowcaga(id){
        showitem(id,"Mefisto"," "," ","<br> Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych (Noz + R).<br>Ma zmniejszona widocznosc.<br>")
}

public premium(id, key) 
	{ 
        switch(key) 
        { 
                case 0: 
                {       
                        magf(id)
                        
                }
                case 1: 
                {       
                        paladynf(id)
                }
                case 2: 
                {       
                        mnichf(id)
                }
                case 3:
                {
                        barbarzyncaf(id)
                }
                case 9:
                {
                        show_menu_klasy(id)
                }
        }
        
        return PLUGIN_HANDLED
	}
public magf(id){
        showitem(id,"Cain"," "," ","<br>Ma zmiejszona grawitacje. Moze wskrzeszac.<br>Regeneruje sie co 10 sekund.<br>")
}
public paladynf(id){
        showitem(id,"Radament"," "," ","<br>Zadaje wieksze obrazenia. Zdobywa wiecej expa.<br>Na nozu laduje odpornosc na itemy.<br>")
}
public mnichf(id){
        showitem(id,"Najemnik"," "," ","<br>Na nozu jest niewidzialny. Za zabicie dostaje ammo.<br>Po smierci wybucha.<br>")
}
public barbarzyncaf(id){
        showitem(id,"Diablo"," "," ","<br>Na nozu szybciej biega i jest niewidzialny.<br>Za zabicie dostaje HP oraz Ammo.<br>")     
}
		


/* =====================================*/
/* ==================================================================================================== */

Proszę o pomoc. Będą lecieć browary.

Użytkownik Karmi1 edytował ten post 21.02.2011 00:56

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych