Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rozbicie na plik.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 18.02.2011 19:31

Witam. Jeżeli mam plugin, który ma dużo zmiennych i te zmienne chciałbym przerzucić do pliku *.inl to jak ten plik musiałby wyglądać, by te zmienne przyłączać do pluginu?

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.02.2011 23:21

no normalnie kopiuj -> wklej do np zmienne.inl
w kodzie głównym #include<zmienne.inl>
no i do include kompilatora wrzucasz pliczek *.inl ze zmiennymi
  • +
  • -
  • 1

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 21.02.2011 23:36

I każdy plugin do którego dodam #include <zmienne.inl> będzie mógł korzystać z nim? A co, jeżeli zmienna ma jakąś wartość, która się zmienia co jakiś czas? Czy wyłapie to plugin?

#4 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 22.02.2011 10:55

Nie to tak nie działa, najprostszym sposobem na pobieranie wartości zmiennych lub zmienianie ich będzie zrobienie dla nich odpowiednich natywów
  • +
  • -
  • 1

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.02.2011 11:44

nie zrozumiałem ciebie sory
do czegoś takiego możesz użyć
XVary - Co to jest ? - AMXX.pl: Support AMX Mod X
lub
Natywy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
lub cvarów
  • +
  • -
  • 1

#6 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 22.02.2011 15:01

To będę musiał użyć cvarów. To po co wogóle rozbijać na plik? To chyba tylko się opłaca dla stocków. A czy funkcja w innym pliku może być wywołana przez macierzysty plik? Tam jest jest #include <nazwa_inl,inl> ?

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.02.2011 16:36

tak może być no wiesz dla lepszego zarządzania żeby edytor nie ciął (kod ma 15 k linijek to tnie strasznie :P) szybszej kompilacji
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych