Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

native get_user_weapon oraz invalid player id


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Pan BooYaka

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • GG:
  • Lokalizacja:Sucha Beskidzka
Offline

Napisano 18.02.2011 17:12

Witam mam taki problem , mysle , że jest on spowodowany pluginem jb_weapon

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define ADMIN_VOICE ADMIN_MENU


new g_iMaxClients;
new g_iMenu;

new bool:g_connected[33];

public plugin_init() {
register_plugin( "Bronie JailBreak", "1.0", "wundeR" );
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "HamPlayerSpawn", 1 );

register_forward( FM_Voice_SetClientListening, "FwdSetVoice" );

g_iMaxClients = get_maxplayers();

g_iMenu = menu_create( "Wybierz bron", "HandleWeaponsMenu" );
menu_additem( g_iMenu, "MP5", "1", 0 );
menu_additem( g_iMenu, "MAC10", "2", 0 );
menu_additem( g_iMenu, "TMP", "3", 0 );
menu_additem( g_iMenu, "M3", "4", 0 );
menu_additem( g_iMenu, "XM1014", "5", 0 );
menu_additem( g_iMenu, "P90", "6", 0 );
menu_additem( g_iMenu, "UMP45", "7", 0 );
menu_setprop( g_iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );

g_iMaxClients = global_get( glb_maxClients );
}

public HamPlayerSpawn(id) {
if( is_user_alive( id ) && is_user_connected( id ) ) {
strip_user_weapons( id );
give_item( id, "weapon_knife" );
if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT ) {
give_item( id, "weapon_usp" );
cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 100 );
menu_display( id, g_iMenu, 0 );
}
}
}

public client_putinserver(client)
{
g_connected[client] = true;
}

public client_disconnect(client)
{
g_connected[client] = false;
}

public FwdSetVoice(receiver, sender, bool:listen)
{
if( !(1 <= receiver <= g_iMaxClients)
|| !g_connected[receiver]
|| !(1 <= sender <= g_iMaxClients)
|| !g_connected[sender] ) return FMRES_IGNORED;

new CsTeams:team = cs_get_user_team(sender);
if( (team == CS_TEAM_T || team == CS_TEAM_CT && !is_user_alive(sender)) && !access(sender, ADMIN_VOICE) )
{
engfunc(EngFunc_SetClientListening, receiver, sender, 0);
return FMRES_SUPERCEDE;
}

return FMRES_IGNORED;
}

public HandleWeaponsMenu( id, iMenu, iItem ) {
if( iItem == MENU_EXIT || !is_user_alive( id ) )
return PLUGIN_HANDLED;

new szKey[ 7 ], _Trash;
menu_item_getinfo( iMenu, iItem, _Trash, szKey, 1, "", 0, _Trash );

switch( szKey[ 0 ] ) {
case '1': {
give_item( id, "weapon_mp5navy" );
cs_set_user_bpammo( id, CSW_MP5NAVY, 120 );
}
case '2': {
give_item(id, weapon_ump45
give_item( id, "weapon_mac10" );
cs_set_user_bpammo( id, CSW_MAC10, 90 );
}
case '3': {
give_item( id, "weapon_tmp" );
cs_set_user_bpammo( id, CSW_TMP, 100 );
}
case '4': {
give_item( id, "weapon_m3" );
cs_set_user_bpammo( id, CSW_M3, 32 );
}
case '5': {
give_item( id, "weapon_xm1014" );
cs_set_user_bpammo( id, CSW_XM1014, 32 );
}
case '6': {
give_item( id, "weapon_p90" );
cs_set_user_bpammo( id, CSW_P90, 100 );
}
case '7': {
give_item( id, "weapon_ump45" );
cs_set_user_bpammo( id, CSW_UMP45, 100 );
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Wycinek logów :

L 02/18/2011 - 16:09:18:Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 02/18/2011 - 16:09:18: [AMXX] [0] aa.sma::eDeath (line 1243)
L 02/18/2011 - 16:09:50: Invalid player id 0
L 02/18/2011 - 16:09:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Sklepik.amxx")
L 02/18/2011 - 16:09:50: Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 02/18/2011 - 16:09:50: [AMXX] [0] aa.sma::eDeath (line 1243)
L 02/18/2011 - 16:10:12: Invalid player id 0


proszę pomóżcie mi ...
moze cos z tym sma weapon jest nie tak ?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych