Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

HUD

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 kondork

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 17.02.2011 19:32

[CoD Nowy] HP w HUD - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Zrobiłem to i "wytrzymałość perku" i właśnie "życie" jak zrobiłem z linku powyżej, tak jakby nałożyło się na siebie... jak to naprawić ?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 17.02.2011 20:31

Przed [Zdrowie: %i] dodaj dodatkowe znaki: ^n
  • +
  • -
  • 0

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 17.02.2011 20:36

Nie zadziała, dlatego że plugin wytrzymałość perku jest oddzielnie.
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#4 kondork

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 17.02.2011 21:12

Więc jakie rozwiązanie na mój problem ?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#5 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 17.02.2011 21:17

Nie zadziała, dlatego że plugin wytrzymałość perku jest oddzielnie.

A co to ma do tego? To, co ja mu podałem przesunie Zdrowie o jedną linijkę w dół i wszystko będzie się dobrze wyświetlać.
  • +
  • -
  • 0

#6 kamiloo2

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:TG
Offline

Napisano 17.02.2011 21:27

daj mi plik QTM_cod_mod czy jak to tam to ci zrobie

#7 kondork

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 18.02.2011 21:08

Załączone

Załączone pliki


Użytkownik kondork edytował ten post 18.02.2011 21:09

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#8 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 18.02.2011 21:44

Goliath, ja tak próbowałem i nie da rady, Wytrzymałość perku nachodzi na to, bo w silniku nie ma ^n[Wytrzymalosc Perku : %s], po wgraniu tego pluginu standardowo ustawia się pod [Perk] jeżeli po [Perk] zrobi [Zdrowie], to Wytrzymałość Perku najdzie na to.

Może się mylę, ale stwierdzam to po sobie.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 18.02.2011 21:47

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#9 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.02.2011 12:46

Tutaj masz dopasowaną wersję wytrzymałości perku:

Wklejka #478459 | Wklej.org
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych