Defusion kit dla CT
Vanquish
17.02.2011
Witam.
Chcę aby każdy CT miał defusion kit niezależnie od klasy.
Czy trzeba przerabiać wszystkie klasy?
Posiadam amx_super, wiem jak rozdawać bronie i def kit też ale czy da się jakoś ustawić żeby cały czas ten plugin rozdawał def kit CT np. wklejając komendę do amxx.cfg?
Proszę o pomoc.
Użytkownik Vanquish edytował ten post 17.02.2011 19:27
Chcę aby każdy CT miał defusion kit niezależnie od klasy.
Czy trzeba przerabiać wszystkie klasy?
Posiadam amx_super, wiem jak rozdawać bronie i def kit też ale czy da się jakoś ustawić żeby cały czas ten plugin rozdawał def kit CT np. wklejając komendę do amxx.cfg?
Proszę o pomoc.
Użytkownik Vanquish edytował ten post 17.02.2011 19:27
Goliath
17.02.2011
Spróbuj tak. W publicu Odrodzenie (w QTM_CodMod.sma), po DajBronie, dodaj to:
if(get_user_team(id) == 2)
give_item(id, "item_thighpack")
Vanquish
17.02.2011
Niestety, kompilator tak mi odpowiada:
A to jest ten fragment public Odrodzenie:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team QTM_CodMod.sma(271) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(272) : error 017: undefined symbol "give_item" QTM_CodMod.sma(274) : warning 217: loose indentation 1 Error. Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
A to jest ten fragment public Odrodzenie:
public Odrodzenie(id) { if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)) set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b"); if(nowa_klasa_gracza[id]) UstawNowaKlase(id); if(!klasa_gracza[id]) { WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; } DajBronie(id); if(get_user_team(id) == 2) give_item(id, "item_thighpack") ZastosujAtrybuty(id); if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
Vanquish
17.02.2011
Plugin się skompilował, ale zaszły pewne problemy z tym pluginem niektóre opcje nie działały i sklep też nie działał, gracze się skarżyli że roz***alem COD-a
