Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodawanie klasy co runde


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 17.02.2011 08:21

Witam. Jak zrobić żeby co rundę najlepszy gracz dostawał +1000$?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Best player"
#define VERSION "0.4"
#define AUTHOR "Sebul"


new RoundNumber = 0, cvar_round, cvar_frags_multi, g_MaxPlayers, MapName[32];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("SendAudio", "pokaz_staty", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin");
register_event("TextMsg", "round_begin", "a", "2&#Game_C", "2=#Game_will_restart_in");

cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.5");
cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5");

g_MaxPlayers = get_maxplayers();
get_mapname(MapName, 31);
}

public round_begin() RoundNumber = 0;

public pokaz_staty() {
RoundNumber++;
new ile_rund = get_pcvar_num(cvar_round);
if(RoundNumber > ile_rund) {
RoundNumber = ile_rund;
new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa, zgony;
new Float:mnoznik = get_pcvar_float(cvar_frags_multi);
new index, name[32], kills, death;

for(new i=1; i<=g_MaxPlayers; i++) {
if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i)) continue;

zabojstwa = get_user_frags(i)*mnoznik;
zgony = cs_get_user_deaths(i);
bilans = zabojstwa-zgony;
if(zabojstwa > 0 && fragi < bilans) {
fragi = bilans;
index = i;
}
}
if(is_user_connected(index)) {
get_user_name(index, name, 31);
kills = get_user_frags(index);
death = cs_get_user_deaths(index);
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[%s]^x04 %s^x01 prowadzi w grze z^x03 %i^x01 fragami i^x03 %i^x01 zgonami", MapName, name, kills, death);
}
else ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[%s]^x01 Brak prowadzacego w grze", MapName);
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 17.02.2011 09:34

(nie spojrzałem na działy)

Użytkownik FreZZy edytował ten post 17.02.2011 09:34





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych