Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.02.2011 17:15
Witam znalazłem buga z klasami które posiadają moc.
Np.
1.Kucacz (niewidzialność z nożem)
2.Nomad (zwykła klasa z m4a1)
Wybieram kucacza wybieram nóż wpisuję kill zmieniam na szybko na nomada i na nomadzie mam niewidzialność jak mogę zrobić aby takiego błędu nie było testowałem na 2 klasach z mocami.
Niewidzialność
Szybkość
Za pomoc +
Np.
1.Kucacz (niewidzialność z nożem)
2.Nomad (zwykła klasa z m4a1)
Wybieram kucacza wybieram nóż wpisuję kill zmieniam na szybko na nomada i na nomadzie mam niewidzialność jak mogę zrobić aby takiego błędu nie było testowałem na 2 klasach z mocami.
Niewidzialność
Szybkość
Za pomoc +
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#2
Napisano 16.02.2011 17:33
Klasa musi mieć:
Pod includami:
W enabled:
W disabled:
Pod includami:
new ma_klase[33];
W enabled:
ma_klase[id] = true;
W disabled:
ma_klase[id] = false;
Użytkownik ViHuRa edytował ten post 16.02.2011 17:34
Centrum-Gier.com
#3
Napisano 16.02.2011 17:39
coś takiego mam
Również miałem
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "nazwa"; new const opis[] = "Z nozem twoja widocznosc jest zredukowana do 30"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 35); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); }
Również miałem
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "nazwa"; new const opis[] = "Z nozem twoja widocznosc jest zredukowana do 30"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return; if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 35); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); }
Użytkownik ELOS edytował ten post 16.02.2011 19:08
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#4
Napisano 16.02.2011 21:20
Podmień, zamiast public client PreThink daj:
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 30);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 16.02.2011 21:24
#5
Napisano 17.02.2011 11:13
Mój kod teraz wygląda tak lecz nadal nie działa.
Jeżeli interesuję cię jak ten bug wygląda napisz mi na gg 10221853 mam wykupionego test serwa dzięki któremu odkrywam takie poważne bugi.
Dodano 17 luty 2011 - 11:26:
Dobra chyba naprawiłem
Daje ci + bo to dzięki tobie w sumie to zrobiłem.
Edit: Niestety nadal da się bugować.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #define DMG_BULLET (1<<1) new ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Moja nazwa"; new const opis[] = "Z nozem twoja widocznosc jest zredukowana do 30"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 30); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); }
Jeżeli interesuję cię jak ten bug wygląda napisz mi na gg 10221853 mam wykupionego test serwa dzięki któremu odkrywam takie poważne bugi.
Dodano 17 luty 2011 - 11:26:
Dobra chyba naprawiłem
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")Zamieniłem na
register_event("CurWeapon","CurWeapon","b", "1=1")
Daje ci + bo to dzięki tobie w sumie to zrobiłem.
Edit: Niestety nadal da się bugować.
Użytkownik ELOS edytował ten post 18.02.2011 09:47
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych