Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu i szybkie dodanie.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 15.02.2011 22:18

Witam. Jeżeli mam 8 opcji do wyboru od danego lvla. Jak mogę wszystko dodać łatwo i szybko do menu?

Chodzi mi po prostu o wytłumaczenie, jak mogę coś szybko dodać do menu jeżeli mam dużo rzeczy do dodania i od danego lvla?

Bo jak na razie do nowego menu dodaję tak:

	if((db_get_user_level(id) <= 1) ||(db_get_user_level(id) >= 50))
formatex(text, 511,"\dPochlaniacz Dusz \r[1-50lvl]")
else if((db_get_user_level(id) >= 1) ||(db_get_user_level(id) <= 50))
formatex(text, 511,"Pochlaniacz Dusz \r[1-50lvl]")
menu_additem(glowne_menu,text)


A nie da się szybciej?

I jeszcze jedno.

Jeżeli gość ma moc A (A mocy jest np 10), to ja mogę zapisać, to jak mogę zapisać do nVault, że gracz ma daną moc? Mam po prostu zrobić 10 tych wpisów i ustawiać na 1, jeżeli ma moc?


Czy może:

new Zmienna[33][11];


Tylko jak mogę z tego odczytać, jaki nr ma dany gracz mocy? Bo mocy to te "11". (Połącze z enumem.)

Użytkownik GoldeN edytował ten post 15.02.2011 23:06


#2 Zuy Człowiek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:48
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 16.02.2011 20:25

enum _:NazwaEnuma{
	opcja_1,
	opcja_2,
	opcja_3
};
new const szNazwaWMenu[NazwaEnuma][] ={
	"Opcja pierwsza",
	"Opcja druga",
	"Opcja trzecia"
};

//Urwane z menu
for(new i=0; i<NazwaEnuma;i++)
	menu_additem(NazwaMenu, szNazwaWMenu[i],"",0);

Oczywiście menu nowym sposobem ;)
  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 16.02.2011 20:30

enum _:NazwaEnuma{
	opcja_1,
	opcja_2,
	opcja_3
};
new const szNazwaWMenu[NazwaEnuma][] ={
	"Opcja pierwsza",
	"Opcja druga",
	"Opcja trzecia"
};

//Urwane z menu
for(new i=0; i<NazwaEnuma;i++)
	menu_additem(NazwaMenu, szNazwaWMenu[i],"",0);

Oczywiście menu nowym sposobem ;)



Okej. Ale jak do tego dodać, że od danego lvla jest inny kolor tej opcji, oraz czemu w:

enum _:NazwaEnuma


Jest przed NazwaEnuma _: ?

#4 Zuy Człowiek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:48
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 17.02.2011 14:14

_: czyli liczba całkowita.

A z tym kolorem to chcesz samą zmianę koloru(np. z białego na czerwony), czy szary + nie można wybrać ?
  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#5 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 17.02.2011 14:48

_: czyli liczba całkowita.

A z tym kolorem to chcesz samą zmianę koloru(np. z białego na czerwony), czy szary + nie można wybrać ?


No najlepiej szary + nie można wybrać. Ale, że nie można wybrać to już mam w sumie zrobione. Tylko nie wiem jak w pętlę wsadzić: if(player_lvl[id] < X && player_lvl[id] > Y) i tutaj ma wtedy być szary.

#6 Zuy Człowiek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:48
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 17.02.2011 16:43

To zrób callbacka :>


new Callback = menu_makecallback("nazwaCallbacka");
for(new i=0; i<NazwaEnuma;i++)
	menu_additem(NazwaMenu, szNazwaWMenu[i],"",0, Callback);
	
	
	
///////////

public NazwaCallbacka(id, menu, item)
{
	if (cos tu sobie dajesz)
		return ITEM_DISABLED;
		
	return ITEM_ENABLED
	
}

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#7 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 17.02.2011 18:57

To zrób callbacka :>


new Callback = menu_makecallback("nazwaCallbacka");
for(new i=0; i<NazwaEnuma;i++)
	menu_additem(NazwaMenu, szNazwaWMenu[i],"",0, Callback);
	
	
	
///////////

public NazwaCallbacka(id, menu, item)
{
	if (cos tu sobie dajesz)
		return ITEM_DISABLED;
		
	return ITEM_ENABLED
	
}



Ale to jak? Robie coś takiego:

public Glowne_Menu(id)
{
WczytajDane(id)
new glowne_menu = menu_create("Glowne Menu", "Glowne_Menu_Handle");
new Callback = menu_makecallback("g_Callback");

for(new i = 1; i < enum_en; i++)
{
new text[512];
formatex(text, 511,"%s \r%s",nazwy[i], lvl[i])
menu_additem(glowne_menu,text,"",0,Callback);
}

menu_setprop(glowne_menu, MPROP_EXITNAME,"Wyjdz");
menu_setprop(glowne_menu, MPROP_BACKNAME, "Dalej");
menu_setprop(glowne_menu, MPROP_NEXTNAME, "Wstecz");

menu_display(id, glowne_menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public g_Callback(id, glowne_menu, item)
{
if ((item == 1) && (!LvL(id, 1, 51)))
return ITEM_DISABLED;

return ITEM_ENABLED

}

public Glowne_Menu_Handle(id, glowne_menu, item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
//
}
}
}


Jak wchodzę w menu to wyskakuje "Reilable Channel Overflor" ;/

Użytkownik GoldeN edytował ten post 17.02.2011 18:58


#8 Zuy Człowiek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:48
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 19.02.2011 15:42

Spoiler

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#9 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 19.02.2011 18:31

No nie chodziło mi dokładnie o to, bo ja mam 8 punktów w menu i każdy zaczyna i kończy się na innym lvlu, ale po prostu to opuszczę i tyle. ; d

#10 Zuy Człowiek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:48
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 19.02.2011 18:50

To po co menu ? ;d Nie wystarczy tak, że wbijasz ~50lv i zmienia Ci się klasa ?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych