Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

- - - - -

Snow


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#21 Yaky

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:132
  • Lokalizacja:Festung Breslau
Offline

Napisano 16.12.2009 18:40

Jest, udało się, super. Jeszcze pytanie, jakbym chciał usunąć ten śnieg, mam skasować po prostu pliki, które dodałem?
  • +
  • -
  • 0

#22 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 16.12.2009 19:24

Wystarczy, że usuniesz linijkę w plugins.ini, lub poprzedzisz ją znakiem ; (średnik).
  • +
  • -
  • 0

#23 Gość_brutalny tampon_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 29.11.2010 11:43

Mam pytanie. Czy ten śnieg pada również na mapach typu office, czy prodigy?

#24 dayman

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Kazahstan
Offline

Napisano 29.11.2010 12:42

Tak pada na tego typu mapach, to dziala na tej samej zasadzie co deszcz... Czyli jestli jestesmy w pomieszczeniu to nie pada snieg, a gdy na zewnatrz to oczywiste ze pada.
  • +
  • -
  • 0

#25 Plugomaniak

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.04.2011 18:55

Mam jeszcze pytanie, czy pliki snieg.sma mam przekompilować, czy po prostu wrzucić tam gdzie trzeba, a może w ogóle go nie wrzucać? Kolega wyżej napisał gdzie mam go wrzucić i stąd mój problem, gdyż jeżeli przekompiluje owy plik, będzie on snieg.amxx, a taki plik już zostal podany w pierwszym poście.


Jeżeli tak to zmień nazwę ze snieg.sma na snieg2.sma
To samo z plikiem AMXX
I wpisz w ...\cstrike\addons\amxmodx\configs\plugins.ini snieg2.amxx

Użytkownik Plugomaniak edytował ten post 11.04.2011 19:45


#26 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 05.02.2012 16:55

dałoby się zrobić żeby śnieg padał od danej godziny naprzykład od 15;00 do 20;00 ?

#27 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 06.02.2012 16:50

Da się. Spróbuję to zrobić i zaraz Ci wrzucę ;0

Nie testowane, ale wydaję mi się, że powinno działać. W każdej nowej rundzie sprawdza, czy jest powyżej 15:00 i poniżej 20:00, aby plugin działał. Więc jak runda zaczęła się o 14:59 i trwa do 15:03 to dopiero od 15:03 POWINIEN się pojawiać śnieg.

new const PLUGINNAME[] = "Snieg 2"
new const VERSION[] = "2.0"
new const AUTHOR[] = "JGHG"

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

new g_classstring[9];
new czas_w_minutach;

public forward_setmodel(entity, model[]) {
if (!is_valid_ent(entity))
return FMRES_IGNORED
entity_get_string(entity, EV_SZ_classname, g_classstring, 8)
if (equal(g_classstring, "env_rain")) {
if (czas_w_minutach > 899 && czas_w_minutach < 1201)
entity_set_string(entity, EV_SZ_classname, "env_snow")
}
return FMRES_IGNORED
}

public plugin_precache() {
register_forward(FM_SetModel, "forward_setmodel")
engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));
return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
pause("a")
}

public RoundStart() {
new godziny[10], minuty[10];
get_time( "%M", minuty, 9 );
get_time( "%H", godziny, 9 );
czas_w_minutach=minuty[9]+(godziny[9]*60)
}

public client_connect(id)
client_cmd(id, "cl_weather 1");

stock fm_set_rendering() {
}


http://wklej.to/q09d1

Oczywiście kod musisz skopiować i dać do compiler'a, a nowy plik snieg.amxx podmień w amxmodx/plugins/..

Pozdrawiam

Użytkownik ogieR- edytował ten post 06.02.2012 17:16

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#28 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 07.02.2012 15:53

a jakbym chciał zrobić to w kilku godzinnych odstępach ? naprzykład o 6-10 od 12-15 od 18 -22 ( to jest tylko przykład)

#29 ZizU

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:16
  • Lokalizacja:ZizU
Offline

Napisano 24.12.2012 15:27

Bardzo fajny plugin, jak będę miał czas dodam go na mój server.
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem ? daj "+"
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

#30 emineq

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Czerniec
Offline

Napisano 25.11.2013 20:36

Dlaczego nie chce mi działać? Wgrałem snow.amxx do plugins a snow.sms do scripting, dopisałem do plugins.in i dlaczego nie działa?



#31 RedPower

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:32
  • GG:
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Mazowsze
Offline

Napisano 22.12.2013 12:43

super dałbym ci + ^D^


Użytkownik RedPower edytował ten post 22.12.2013 12:44

  • +
  • -
  • 0

Pozdrawiam RedPower ^D^

 


#32 POLAND ^LoFF^

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Lubań
Offline

Napisano 23.12.2013 01:17

Z tego co wiem, to jest na to bug, że nawet jak chodzimy po wodzie czy czymkolwiek innym, to i tak słychać jak chodzimy po śniegu.


  • +
  • -
  • 0

Świeżo powstałe serwery:

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

Lakul.pl - Dla Was się zmieniamy


#33 R3mixXx

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.12.2015 22:08

Mam pytanie czy nie zbuduje map na zm i ciemności na zm?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych