Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Snow
#21
Napisano 16.12.2009 18:40
#22
Napisano 16.12.2009 19:24
#23 Gość_brutalny tampon_*
Napisano 29.11.2010 11:43
#24
Napisano 29.11.2010 12:42
#25
Napisano 11.04.2011 18:55
Mam jeszcze pytanie, czy pliki snieg.sma mam przekompilować, czy po prostu wrzucić tam gdzie trzeba, a może w ogóle go nie wrzucać? Kolega wyżej napisał gdzie mam go wrzucić i stąd mój problem, gdyż jeżeli przekompiluje owy plik, będzie on snieg.amxx, a taki plik już zostal podany w pierwszym poście.
Jeżeli tak to zmień nazwę ze snieg.sma na snieg2.sma
To samo z plikiem AMXX
I wpisz w ...\cstrike\addons\amxmodx\configs\plugins.ini snieg2.amxx
Użytkownik Plugomaniak edytował ten post 11.04.2011 19:45
#26
Napisano 05.02.2012 16:55
#27
Napisano 06.02.2012 16:50
Nie testowane, ale wydaję mi się, że powinno działać. W każdej nowej rundzie sprawdza, czy jest powyżej 15:00 i poniżej 20:00, aby plugin działał. Więc jak runda zaczęła się o 14:59 i trwa do 15:03 to dopiero od 15:03 POWINIEN się pojawiać śnieg.
new const PLUGINNAME[] = "Snieg 2"
new const VERSION[] = "2.0"
new const AUTHOR[] = "JGHG"
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
new g_classstring[9];
new czas_w_minutach;
public forward_setmodel(entity, model[]) {
if (!is_valid_ent(entity))
return FMRES_IGNORED
entity_get_string(entity, EV_SZ_classname, g_classstring, 8)
if (equal(g_classstring, "env_rain")) {
if (czas_w_minutach > 899 && czas_w_minutach < 1201)
entity_set_string(entity, EV_SZ_classname, "env_snow")
}
return FMRES_IGNORED
}
public plugin_precache() {
register_forward(FM_SetModel, "forward_setmodel")
engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
pause("a")
}
public RoundStart() {
new godziny[10], minuty[10];
get_time( "%M", minuty, 9 );
get_time( "%H", godziny, 9 );
czas_w_minutach=minuty[9]+(godziny[9]*60)
}
public client_connect(id)
client_cmd(id, "cl_weather 1");
stock fm_set_rendering() {
}
http://wklej.to/q09d1
Oczywiście kod musisz skopiować i dać do compiler'a, a nowy plik snieg.amxx podmień w amxmodx/plugins/..
Pozdrawiam
Użytkownik ogieR- edytował ten post 06.02.2012 17:16
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#28
Napisano 07.02.2012 15:53
#29
Napisano 24.12.2012 15:27
#30
Napisano 25.11.2013 20:36
Dlaczego nie chce mi działać? Wgrałem snow.amxx do plugins a snow.sms do scripting, dopisałem do plugins.in i dlaczego nie działa?
#31
Napisano 22.12.2013 12:43
super dałbym ci +
Użytkownik RedPower edytował ten post 22.12.2013 12:44
Pozdrawiam RedPower
#32
Napisano 23.12.2013 01:17
Z tego co wiem, to jest na to bug, że nawet jak chodzimy po wodzie czy czymkolwiek innym, to i tak słychać jak chodzimy po śniegu.
#33
Napisano 17.12.2015 22:08
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych