
i mam jeszcze małe pytanko ;D
da rade jakoś zrobić aby były tez "wielkie litery" ; )?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 15.02.2011 18:51
Napisano 15.02.2011 20:41
Napisano 15.02.2011 21:52
Napisano 15.02.2011 23:58
//Loading Music Also In Spectator Mode //by Torch //MP3 ONLY //Copy MP3 file to sound/misc/loading.mp3 //Music will still play after the player has joined server until he chooses a team. //Music will start playing again if the person goes back to spectator mode //(not DEAD spectator, only Team Select>Spectator) #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> new bool:playing[32] public plugin_init() { register_plugin("Loading Song","1.0","Torch") register_event( "ResetHUD", "song","b" ) register_event("TextMsg","song","b","2&#Spec_Mode") for (new i=0;i<32;i++) { playing[i]=false } return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_sound("misc/cstm/loading.mp3") return PLUGIN_CONTINUE } public client_connect(id) { play_song(id) return PLUGIN_CONTINUE } public play_song(id) { client_cmd(id,"mp3 loop sound/misc/cstm/loading.mp3") return PLUGIN_HANDLED } public play_song_task(params[],id) { new player = params[0] client_cmd(player,"mp3 loop sound/misc/cstm/loading.mp3") return PLUGIN_HANDLED } public song(id) { new CsTeams:team team = cs_get_user_team(id) if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED)) { if (playing[id]==false) { new params[1] params[0]=id set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1) playing[id]=true } } else { client_cmd(id,"mp3 stop") playing[id]=false } return PLUGIN_CONTINUE }
Napisano 16.02.2011 00:13
public song(id) { new CsTeams:team team = cs_get_user_team(id) if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED)) { if (playing[id]==false) { new params[1] params[0]=id set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1) playing[id]=true } } else { playing[id]=false } return PLUGIN_CONTINUE }
Napisano 16.02.2011 00:19
Napisano 16.02.2011 00:27
Napisano 16.02.2011 00:39
if(containi(szFile,".mp3") != -1 || is_wav(szFile) ){
if((containi(szFile,".mp3") != -1 || is_wav(szFile) ) && containi(szFile,".zmpt") == -1){
Napisano 16.02.2011 12:45
Napisano 16.02.2011 13:57
Napisano 16.02.2011 15:56
public song(id) { new CsTeams:team team = cs_get_user_team(id) if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED)) { if (playing[id]==false) { new params[1] params[0]=id set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1) playing[id]=true } } else { playing[id]=false } return PLUGIN_CONTINUE }
Napisano 16.02.2011 16:01
Napisano 17.02.2011 11:39
Napisano 17.02.2011 18:18
L 02/17/2011 - 17:57:21: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArrayGetString") L 02/17/2011 - 17:57:21: [AMXX] [0] roundsound.sma::T_win (line 156) L 02/17/2011 - 18:05:53: Invalid cellvector handle provided (2:0:0) L 02/17/2011 - 18:05:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "alt_end_round_sounds.amxx")Nazwa taka z powodu blokowania roundsoundu na początku mapy, a nie chciało mi się zmieniać nazwy w innym pluginie.
Napisano 17.02.2011 18:59
Check:
if(containi(szFile,".mp3") != -1 || is_wav(szFile) ){
na:if((containi(szFile,".mp3") != -1 || is_wav(szFile) ) && containi(szFile,".zmpt") == -1){
Powinno hulać czy hula nie dam głowy ;D
Napisano 18.02.2011 13:56
Napisano 18.02.2011 14:03
Napisano 18.02.2011 14:05
Skoro Ci działa z twoimi przeróbkamiMi wszystko poprawnie działa. Zrobiłem nieco swoich przeróbek.
Napisano 18.02.2011 16:08
Napisano 18.02.2011 19:56
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych