Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

Easy End Round SoundsŁatwy w obsłudze roundsound :)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
160 odpowiedzi w tym temacie

#41 kasztanek9994

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:101
  • Lokalizacja:tm
Offline

Napisano 15.02.2011 18:51

no u mnie też wszystko smiga ;) ...
i mam jeszcze małe pytanko ;D
da rade jakoś zrobić aby były tez "wielkie litery" ; )?
  • +
  • -
  • 0

#42 binerek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:ms0: / / PSP / GAME
Offline

Napisano 15.02.2011 20:41

Po zainstalowaniu tego pluginu, nikt nie może wejść na serwa. Ładowanie zacina się tak mniej więcej w połowie, gdy plugin wyłączyłem wszystko jest ok. Zainstalowaną mam najaktualniejszą wersję. Ktoś wie co nie tak? W konsoli nie ma żadnych błędów...
  • +
  • -
  • 0

#43 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.02.2011 21:52

zła podana ścieżka w cvarach
albo coś możliwości jest wiele
kombinuj dziewczyno
błędu w pluginie nie widze
  • +
  • -
  • 0

#44 kasztanek9994

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:101
  • Lokalizacja:tm
Offline

Napisano 15.02.2011 23:58

Oprócz tych "Dużych Liter" Wyczaiłem jeszcze że te 2 pluginy czyli (roundsound + loadingsound) się gryzą ;).
Chodzi o to że jak jakaś drużyna wygra to muzyka leci , i przy spawnie postaci sie wylącza ... więc wylączałem kolejno te pluginy które mogłby temu zaszkodzic ... i wykryłem tego loadingsound.amxx
Jeśli dałoby rade jakoś zrobić żeby to wszystko śmigało , bym był dozgonnie wdzięczny ;P

*sma (loadingsound)
//Loading Music Also In Spectator Mode
//by Torch
//MP3 ONLY
//Copy MP3 file to sound/misc/loading.mp3
//Music will still play after the player has joined server until he chooses a team.
//Music will start playing again if the person goes back to spectator mode
//(not DEAD spectator, only Team Select>Spectator)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

new bool:playing[32]

public plugin_init() { 
	register_plugin("Loading Song","1.0","Torch")
	register_event( "ResetHUD", "song","b" )
	register_event("TextMsg","song","b","2&#Spec_Mode")
	for (new i=0;i<32;i++)
	{
		playing[i]=false
	}
	return PLUGIN_CONTINUE 
} 

public plugin_precache() {
	precache_sound("misc/cstm/loading.mp3")
	return PLUGIN_CONTINUE 
}

public client_connect(id) {
	play_song(id)
	return PLUGIN_CONTINUE
} 

public play_song(id) {
	client_cmd(id,"mp3 loop sound/misc/cstm/loading.mp3")
	return PLUGIN_HANDLED
}

public play_song_task(params[],id) {
	new player = params[0]
	client_cmd(player,"mp3 loop sound/misc/cstm/loading.mp3")
	return PLUGIN_HANDLED
}

public song(id) {
	new CsTeams:team
	team = cs_get_user_team(id)

	if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED))
	{
		if (playing[id]==false)
		{
			new params[1]
			params[0]=id
			set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1)
			playing[id]=true
		}
	}
	else
	{
			client_cmd(id,"mp3 stop")
			playing[id]=false
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#45 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.02.2011 00:13


public song(id) {

	new CsTeams:team

	team = cs_get_user_team(id)



	if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED))

	{

		if (playing[id]==false)

		{

			new params[1]

			params[0]=id

			set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1)

			playing[id]=true

		}

	}

	else

	{

			playing[id]=false

	}

	return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 0

#46 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 16.02.2011 00:19

A da się coś poradzić na tworzące się pliki *.zmtp w folderze z muzyką ?
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#47 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.02.2011 00:27

zostało juz poradzone ^^
  • +
  • -
  • 0

#48 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 16.02.2011 00:39

Check:
if(containi(szFile,".mp3") != -1 || is_wav(szFile) ){

na:
if((containi(szFile,".mp3") != -1 || is_wav(szFile) ) && containi(szFile,".zmpt") == -1){


Powinno hulać czy hula nie dam głowy ;D
  • +
  • -
  • 0

#49 MatisyaHu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:296
  • Imię:MatisyaHu
  • Lokalizacja:Melbern
Offline

Napisano 16.02.2011 12:45

moze daj opis instalacji niktórzy niewiedza :blink:
^D^
  • +
  • -
  • 0

#50 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 16.02.2011 13:57

Czego niewiedzą?
Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Zwykła instalacja jak każda inna.
  • +
  • -
  • 0

#51 kasztanek9994

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:101
  • Lokalizacja:tm
Offline

Napisano 16.02.2011 15:56

public song(id) {
	new CsTeams:team
	team = cs_get_user_team(id)

	if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED))
	{
		if (playing[id]==false)
		{
			new params[1]
			params[0]=id
			set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1)
			playing[id]=true
		}
	}
	else
	{
			playing[id]=false
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}


Muzyka gra jak sie serwer wszytuje i wogóle. ale potem po wybraniu postaci nadal gra , i tak w kółko : |
  • +
  • -
  • 0

#52 MatisyaHu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:296
  • Imię:MatisyaHu
  • Lokalizacja:Melbern
Offline

Napisano 16.02.2011 16:01

gdzie wrzucic te pliki z tutoru ?
  • +
  • -
  • 0

#53 aka

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:126
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Ostrów Mazowiecka
Offline

Napisano 17.02.2011 11:39

@up
gfx do /gfx
resource do /resource :blink:
  • +
  • -
  • 0

#54 Meelo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:103
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 17.02.2011 18:18

Po wgraniu najnowszej wersji na serwer:
L 02/17/2011 - 17:57:21: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArrayGetString")
L 02/17/2011 - 17:57:21: [AMXX]    [0] roundsound.sma::T_win (line 156)
L 02/17/2011 - 18:05:53: Invalid cellvector handle provided (2:0:0)
L 02/17/2011 - 18:05:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "alt_end_round_sounds.amxx")
Nazwa taka z powodu blokowania roundsoundu na początku mapy, a nie chciało mi się zmieniać nazwy w innym pluginie.
  • +
  • -
  • 0

#55 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 17.02.2011 18:59

Check:

if(containi(szFile,".mp3") != -1 || is_wav(szFile) ){

na:
if((containi(szFile,".mp3") != -1 || is_wav(szFile) ) && containi(szFile,".zmpt") == -1){


Powinno hulać czy hula nie dam głowy ;D


Nie śmiga :mellow: Dalej pokazuje że odgrywa dźwięk zmtp.
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#56 kasztanek9994

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:101
  • Lokalizacja:tm
Offline

Napisano 18.02.2011 13:56

Mi dzwięki działały ... i teraz niektóre działają niektóre nie :| , wywaliłem te play listy ... ale nic nie pomogło , znowu jakas piosenka gra , a inna już nie . W logach zadnych błędów nie ma ; )
Jeszcze przenosiłem roundsound.amxx na koniec plugins.ini
  • +
  • -
  • 0

#57 MaGeX

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:102
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 18.02.2011 14:03

Mi wszystko poprawnie działa. Zrobiłem nieco swoich przeróbek.
  • +
  • -
  • 0

#58 kasztanek9994

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:101
  • Lokalizacja:tm
Offline

Napisano 18.02.2011 14:05

Mi wszystko poprawnie działa. Zrobiłem nieco swoich przeróbek.

Skoro Ci działa z twoimi przeróbkami ;) to może się z nami podzielisz ;P ?
  • +
  • -
  • 0

#59 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 18.02.2011 16:08

Siema :)

Mam problem, a mianowicie "Nie puszcza muzy" w konsoli oczywiście komunikat "[roundsound.amxx] brak muzyki dla ct" czy jakoś tak oprócz tego co kilka sekund wyświetla mi na czacie info o /roundsound pomimo ustawionego cvara na 300 sek.

Ścieżka docelowa do utworów jest dobrze podana, wszystkie utwory są w pliku .wav więc może to jest przyczyna ?
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#60 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 18.02.2011 19:56

Obecnie najlepszy, najłatwiejszy round sound!
Dużo opcjii itp..
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych