i mam jeszcze małe pytanko ;D
da rade jakoś zrobić aby były tez "wielkie litery" ; )?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 15.02.2011 18:51
Napisano 15.02.2011 20:41
Napisano 15.02.2011 21:52
Napisano 15.02.2011 23:58
//Loading Music Also In Spectator Mode
//by Torch
//MP3 ONLY
//Copy MP3 file to sound/misc/loading.mp3
//Music will still play after the player has joined server until he chooses a team.
//Music will start playing again if the person goes back to spectator mode
//(not DEAD spectator, only Team Select>Spectator)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
new bool:playing[32]
public plugin_init() {
register_plugin("Loading Song","1.0","Torch")
register_event( "ResetHUD", "song","b" )
register_event("TextMsg","song","b","2&#Spec_Mode")
for (new i=0;i<32;i++)
{
playing[i]=false
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache() {
precache_sound("misc/cstm/loading.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_connect(id) {
play_song(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public play_song(id) {
client_cmd(id,"mp3 loop sound/misc/cstm/loading.mp3")
return PLUGIN_HANDLED
}
public play_song_task(params[],id) {
new player = params[0]
client_cmd(player,"mp3 loop sound/misc/cstm/loading.mp3")
return PLUGIN_HANDLED
}
public song(id) {
new CsTeams:team
team = cs_get_user_team(id)
if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED))
{
if (playing[id]==false)
{
new params[1]
params[0]=id
set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1)
playing[id]=true
}
}
else
{
client_cmd(id,"mp3 stop")
playing[id]=false
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Napisano 16.02.2011 00:13
public song(id) {
new CsTeams:team
team = cs_get_user_team(id)
if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED))
{
if (playing[id]==false)
{
new params[1]
params[0]=id
set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1)
playing[id]=true
}
}
else
{
playing[id]=false
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Napisano 16.02.2011 00:19
Napisano 16.02.2011 00:27
Napisano 16.02.2011 00:39
if(containi(szFile,".mp3") != -1 || is_wav(szFile) ){
if((containi(szFile,".mp3") != -1 || is_wav(szFile) ) && containi(szFile,".zmpt") == -1){
Napisano 16.02.2011 12:45
Napisano 16.02.2011 13:57
Napisano 16.02.2011 15:56
public song(id) {
new CsTeams:team
team = cs_get_user_team(id)
if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED))
{
if (playing[id]==false)
{
new params[1]
params[0]=id
set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1)
playing[id]=true
}
}
else
{
playing[id]=false
}
return PLUGIN_CONTINUE
}Napisano 16.02.2011 16:01
Napisano 17.02.2011 11:39
Napisano 17.02.2011 18:18
L 02/17/2011 - 17:57:21: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArrayGetString") L 02/17/2011 - 17:57:21: [AMXX] [0] roundsound.sma::T_win (line 156) L 02/17/2011 - 18:05:53: Invalid cellvector handle provided (2:0:0) L 02/17/2011 - 18:05:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "alt_end_round_sounds.amxx")Nazwa taka z powodu blokowania roundsoundu na początku mapy, a nie chciało mi się zmieniać nazwy w innym pluginie.
Napisano 17.02.2011 18:59
Check:
if(containi(szFile,".mp3") != -1 || is_wav(szFile) ){
na:if((containi(szFile,".mp3") != -1 || is_wav(szFile) ) && containi(szFile,".zmpt") == -1){
Powinno hulać czy hula nie dam głowy ;D
Napisano 18.02.2011 13:56
Napisano 18.02.2011 14:03
Napisano 18.02.2011 14:05
Skoro Ci działa z twoimi przeróbkamiMi wszystko poprawnie działa. Zrobiłem nieco swoich przeróbek.
Napisano 18.02.2011 16:08
Napisano 18.02.2011 19:56
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych