Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Cod Nowy - KompilacjaKompilacja
#1
Napisano 12.02.2011 14:29
#2
Napisano 12.02.2011 15:23
Załączone pliki
#3
Napisano 12.02.2011 15:24

#4
Napisano 12.02.2011 15:27

Zobacz PW
Załączone pliki
Użytkownik MaGeX edytował ten post 12.02.2011 15:27
#5
Napisano 12.02.2011 15:30
@Edit
Możliwe że działa po poprawce
Użytkownik MaGeX edytował ten post 7 minut temu.
Załączone pliki
Użytkownik byQQ edytował ten post 12.02.2011 15:35
Dziękuje, dobranoc.
#6
Napisano 12.02.2011 15:33
#7
Napisano 12.02.2011 15:36
Liczą się chęci.
Dodano 12 luty 2011 - 15:38:
A mam jedno pytanko Do byqq ee co zrobić zeby z awp klasa byla niewidzialna calkowicie ?
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id])
return;
if(get_user_weapon(id) != CSW_AWP)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
return;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100);
}
Mam takie cos ale widac klase.
#8
Napisano 12.02.2011 15:47
public CurWeapon(id)
{
new bron = read_data(2);
if(ma_klase[id] && bron == CSW_AWP)
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
}
else set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Dziękuje, dobranoc.
#9
Napisano 12.02.2011 15:56
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych