Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cod Nowy - KompilacjaKompilacja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nikus :* < 3

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:115
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 12.02.2011 14:29

Moglibyście naprawić mi błedy w tym qtm_codmod.sma ?

Załączone pliki



#2 MaGeX

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:102
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 12.02.2011 15:23

Lookaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 Nikus :* < 3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:115
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 12.02.2011 15:24

Ale Jak byś mógł to sma tez mi daj naprawione xD ?

#4 MaGeX

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:102
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 12.02.2011 15:27

Śmigaj! Liczę na 2 plusy :)

Zobacz PW

Załączone pliki


Użytkownik MaGeX edytował ten post 12.02.2011 15:27

  • +
  • -
  • 1

#5 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 12.02.2011 15:30

Up coś twoje nie teges.

@Edit
Możliwe że działa po poprawce
Użytkownik MaGeX edytował ten post 7 minut temu.

Załączone pliki


Użytkownik byQQ edytował ten post 12.02.2011 15:35

  • +
  • -
  • 2

Dziękuje, dobranoc.


#6 MaGeX

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:102
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 12.02.2011 15:33

Jest normalne i śmiga -.-
  • +
  • -
  • 0

#7 Nikus :* < 3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:115
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 12.02.2011 15:36

Mniejsza z tym.
Liczą się chęci.

Dodano 12 luty 2011 - 15:38:
A mam jedno pytanko Do byqq ee co zrobić zeby z awp klasa byla niewidzialna calkowicie ?
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id])
return;

if(get_user_weapon(id) != CSW_AWP)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
return;
}

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100);
}

Mam takie cos ale widac klase.

#8 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 12.02.2011 15:47

Coś takiego

public CurWeapon(id)
{
new bron = read_data(2);

if(ma_klase[id] && bron == CSW_AWP)
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
}
else set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

  • +
  • -
  • 2

Dziękuje, dobranoc.


#9 Nikus :* < 3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:115
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 12.02.2011 15:56

Mam Problem Bo Kiedy Dodaje 20 w hp to pisze maxymalny poziom osiągnięty moze ktos to zmienic najlepiej w wszystkich ze maxymalny poziom to 20001.

Załączone pliki






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych