Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wywala w gorę.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 11.02.2011 17:22

            	 set_pev(id,pev_velocity,Float:{0.0,0.0,0.0}); // stop motion
engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed,id,0.00001); // keep immobile

new Float:gravity;
pev(id,pev_gravity,gravity);

// remember any gravity changes
if(gravity != 0.000000001 && gravity != 999999999.9)
oldGravity[id] = gravity;

// if are on the ground and about to jump, set the gravity too high to really do so
if((pev(id,pev_button) & IN_JUMP) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND))
set_pev(id,pev_gravity,999999999.9);

// otherwise, set the gravity so low that they don't fall
else set_pev(id,pev_gravity,0.000000001);


Jak zrobić, gdy jesteśmy na ziemi i podskoczymy, aby nas nie wywalało w kosmos? Bo jak podskoczę, to wywala bardzo wysoko.

#2 LUBIE KASZKE

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:De_dust2
Offline

Napisano 11.02.2011 17:27

Hmm...Nie znam się z tym za bardzo ale spróbuj tak:

                 set_pev(id,pev_velocity,Float:{0.0,0.0,0.0}); // stop motion

                 engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed,id,0.00001); // keep immobile

                

                 new Float:gravity;

                 pev(id,pev_gravity,gravity);

                

                // remember any gravity changes

                 if(gravity != 800 && gravity != 999999999.9)

                        oldGravity[id] = gravity;

 

                 // if are on the ground and about to jump, set the gravity too high to really do so

                 if((pev(id,pev_button) & IN_JUMP) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND))

                        set_pev(id,pev_gravity,999999999.9);



                 // otherwise, set the gravity so low that they don't fall

                 else set_pev(id,pev_gravity,800);

Użytkownik LUBIE KASZKE edytował ten post 11.02.2011 17:28

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych