1.Zeby bylo bezplatne
2.Zeby mozna bylo losowac co 3 minuty
3.Komenda na losowanie w grze /los
4.Zeby byly napisy po wylosowaniu czegos np. Wylosowales ... cos tam a jak ktos da rade fajnie by bylo jak by byly na zielono ;]
5.Zeby w tym losowaniu znajdowaly sie tylko takie nagrody jak:
-1$
-1000$
-16000$
-Zabicie zaraz po wpisaniu /los
-AK47
-M4A1
-AWP
-Zestaw Granatow
-Kamizelka i Helm
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> #define PLUGIN "Kupon" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Koksik & Arekin" new bool:losowal[33] new bool:grav[33] new plugin_on new gravity_on new speed_on new noclip_on new elite_on new health_on new kill_on new money_on new price public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /los", "los"); register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") register_event("CurWeapon","changeWeapon","be","1=1") plugin_on = register_cvar("amx_kupon_plugin", "1") ; price = register_cvar("amx_kupon_price", "400") ; gravity_on = register_cvar("amx_gravity_on", "1") ; speed_on = register_cvar("amx_speed_on", "1") ; noclip_on = register_cvar("amx_noclip_on", "1") ; elite_on = register_cvar("amx_elite_on", "1") ; health_on = register_cvar("amx_health_on", "1") ; kill_on = register_cvar("amx_kill_on", "1") ; money_on = register_cvar("amx_money_on", "1") ; set_task(30.0, "printer", _, _, _, "b"); } public Nowa_Runda(id) { if(grav[id]) { set_user_gravity(id,1.0) grav[id]=false } } public los(id) { if(losowal[id] == true) { ColorChat(id,GREEN,"* Losowales nie dawno,musisz odczekac 5 minut") return PLUGIN_CONTINUE } else { kupon(id) return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public delete_los(id){ losowal[id]=false } public kupon(id){ if(get_pcvar_num(plugin_on) == 1) { new kasa = cs_get_user_money(id) new zycie = get_user_health(id) if(kasa < get_pcvar_num(price) ) { ColorChat(id, GREEN, "*^x03 Nie masz tyle kasy, aby losowac!", get_pcvar_num(price)) } if(!is_user_alive(id)){ cs_set_user_money(id, kasa - 500) client_print(id, print_chat, "Nie mozesz losowac poniewaz nie zyjesz. Za kare tracisz: -500 $.") } if(is_user_alive(id) ) { new rand = random_num(0,6) switch(rand) { case 0: { if (get_pcvar_num(gravity_on) == 1) { grav[id]=true cs_set_user_money(id, kasa -get_pcvar_num(price) ) set_user_gravity(id, 0.50) client_print(id, print_chat, "Otrzymujesz Grawitacje! Gratulacje.") ; } else kupon(id) } case 1: { if(get_pcvar_num(elite_on) == 1 ) { cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price)) give_item(id, "weapon_elite") give_item(id, "ammo_9mm") client_print(id, print_chat, "Otrzymujesz Dual Elite's. Gratulacje.") ; } else kupon(id) } case 2: { if (get_pcvar_num(money_on) == 1) { cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price)) cs_set_user_money(id, kasa + 6000) client_print(id, print_chat, "Wygrales 6000 $. Gratulacje.") ; } else kupon(id) } case 3: { if (get_pcvar_num(noclip_on) == 1) { cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price)) set_user_noclip(id, 1) client_print(id, print_chat, "Otrzymujesz Noclip! Gratulacje.") ; } } case 4: { if (get_pcvar_num(health_on) == 1) { cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price)) set_user_health(id, zycie + 50) client_print(id, print_chat, "Otrzymujesz 50 HP. Gratulacje.") ; } else kupon(id) } case 5: { if (get_pcvar_num(kill_on) == 1) { cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price)) client_cmd(id, "kill", 0) client_print(id, print_chat, "Popelniles samobojstwo... Najwyrazniej miales problemy...") ; } else kupon(id) } case 6: { if (get_pcvar_num(speed_on) == 1) { cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price)) set_user_maxspeed(id, 30.0) client_print(id, print_chat, "Starosc nie radosc.") ; return PLUGIN_HANDLED } else kupon(id) } } ColorChat(id, GREEN, "Losujesz nie pozalujesz. Cena: %i $",get_pcvar_num(price)) set_task(5.0,"delete_los",id) } } return PLUGIN_HANDLED; }
Z gory dziekuje za wszelkie podjete proby