Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić klasę od levela.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 08.02.2011 17:54

Cze,

Z tym poradnikiem dowiecie się jak zrobić klasę, która będzie dostępna od wyznaczonego lvla. Zaczynamy.

Szukamy

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)

W nim szukamy:

	if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}



Za tym dodajemy:

	if(item == Nazwa_Klasy && poziom_gracza[id] < 50)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Ta klasa jest dostepna od 50 lvl.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}



Powinno wyglądać tak:

	if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(item == Nazwa_Klasy && poziom_gracza[id] < 50)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Ta klasa jest dostepna od 50 lvl.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}



W tym przykładzie klasa będzie dostępna od 50 lvla.

To tyle ;P
Pozdro.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 10.02.2011 13:26

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 10.02.2011 13:25

Racja pomyliłem *.sma plików, Wybieraczka miała być w innym kodzie :D

Masz + za poprawienie mnie.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 10.02.2011 13:27

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 13.02.2011 22:11

Em... żeby wybrać klasę od 50 lvl (jak w przykładzie) obojętnie jaką klasą musimy wbić 50 lvl, wtedy ta odblokowuje się. Testowane.

Używałem tego kodu kiedy pracowałem nad CoD 4: MW modem.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 13.02.2011 22:14

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych