Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zrobic klase z podwujnym skokiem

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nevv

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 08.02.2011 09:43

witam
Jak zrobic klasę z podwójnym skokiem??

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "ProLamka ( Premium )";
new const opis[] = "Ma podwujny skok.";
new const bronie = 1<<CSW_SG_550;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;


public plugin_init()
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 08.02.2011 09:48

ściągnij ze starego CoDa w CmdStart(id) i skopiuj ^^ jest napisane if(informacje_o_przedmiocie[0]==Liczma && klasa_gracza[id] == Rambo) i dalej masz kod o ile dobrze pamiętam.

Użytkownik CheQ edytował ten post 08.02.2011 09:49

  • +
  • -
  • 0

#3 Nevv

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 08.02.2011 10:14

robilem tak i nie działa;/

#4 Szogun

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:191
Offline

Napisano 08.02.2011 12:26

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];

new const nazwa[] = "Skoczek";
new const opis[] = "Ma podwojny skok";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 37;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
	register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1);
}


public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
	{
		moze_skoczyc[id] = false;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)	
		moze_skoczyc[id] = true;
		
	return FMRES_IGNORED;
}

Nie wiem czy zadziała.
  • +
  • -
  • 0

#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 08.02.2011 13:55

Nie zadziała :)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "ProLamka ( Premium )";
new const opis[] = "Ma podwojny skok.";
new const bronie = 1<<CSW_SG550;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[ProLamka] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych