Jak zrobic klase z podwujnym skokiem
Nevv
08.02.2011
witam
Jak zrobic klasę z podwójnym skokiem??
Jak zrobic klasę z podwójnym skokiem??
#include <amxmodx> #include <codmod> new const nazwa[] = "ProLamka ( Premium )"; new const opis[] = "Ma podwujny skok."; new const bronie = 1<<CSW_SG_550; new const zdrowie = 50; new const kondycja = 70; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 30; public plugin_init() cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
dasiek
08.02.2011
ściągnij ze starego CoDa w CmdStart(id) i skopiuj
jest napisane if(informacje_o_przedmiocie[0]==Liczma && klasa_gracza[id] == Rambo) i dalej masz kod o ile dobrze pamiętam.
Użytkownik CheQ edytował ten post 08.02.2011 09:49

Użytkownik CheQ edytował ten post 08.02.2011 09:49
Szogun
08.02.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new bool:moze_skoczyc[33]; new const nazwa[] = "Skoczek"; new const opis[] = "Ma podwojny skok"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 37; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1); } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id]) { moze_skoczyc[id] = false; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) moze_skoczyc[id] = true; return FMRES_IGNORED; }
Nie wiem czy zadziała.
sharkowy
08.02.2011
Nie zadziała 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "ProLamka ( Premium )";
new const opis[] = "Ma podwojny skok.";
new const bronie = 1<<CSW_SG550;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[ProLamka] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;
return FMRES_IGNORED;
}