Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytania dotyczące klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
26 odpowiedzi w tym temacie

#21 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 09.02.2011 20:17

case Twoja_Klasa:
{
show_hudmessage(id, "Dostales naboje.")
fm_give_item(id, "ammo_357sig")
fm_give_item(id, "ammo_762nato")
fm_give_item(id, "ammo_45acp")
fm_give_item(id, "ammo_556nato")
fm_give_item(id, "ammo_9mm")
fm_give_item(id, "ammo_57mm")
fm_give_item(id, "ammo_45acp")
fm_give_item(id, "ammo_556nato")
fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
fm_give_item(id, "ammo_556natobox")
fm_give_item(id, "ammo_50ae")
fm_give_item(id, "ammo_357sig")
fm_give_item(id, "ammo_762nato")
fm_give_item(id, "ammo_45acp")
fm_give_item(id, "ammo_556nato")
fm_give_item(id, "ammo_9mm")
fm_give_item(id, "ammo_57mm")
fm_give_item(id, "ammo_45acp")
fm_give_item(id, "ammo_556nato")
fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
fm_give_item(id, "ammo_556natobox")
fm_give_item(id, "ammo_50ae")
fm_give_item(id, "ammo_357sig")
fm_give_item(id, "ammo_762nato")
fm_give_item(id, "ammo_45acp")
fm_give_item(id, "ammo_556nato")
fm_give_item(id, "ammo_9mm")
fm_give_item(id, "ammo_57mm")
fm_give_item(id, "ammo_45acp")
fm_give_item(id, "ammo_556nato")
fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
fm_give_item(id, "ammo_556natobox")
fm_give_item(id, "ammo_50ae")
}


to jest do d*py

po pierwsze nie odnawia ammo, tylko uzupelnia pozostale magazynki, nie ten ktorego uzywasz

po drugie to jest tak mega niesamowicie nie.optymalny, że głowa mnie boli

Miczu, geniusz, pomyślał troche i zrobił funkce refill_ammo, która odnawia magazynek, ten który jest używany - oraz armor do 200

kod:
	case Twoja_Klasa:
{
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.26, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Uzupełniłeś magazynek")
refill_ammo(id)
}


#22 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 09.02.2011 20:22

Nie optymalny bo na szybko...
Nie porównuj kogoś do geniusza nie patrząc ile jest łatek...nie mówię że jest jakimś początkującym ale uważaj jak określasz osoby.
  • +
  • -
  • 0

#23 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 09.02.2011 20:32

jak nie jesteś czegoś pewny, lub Twój kod jest niesprawdzony / słaby to lepiej nie pisz.

#24 dRaq

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 09.02.2011 20:36


new c_oslepienie[33]
new c_kasa[33]

Public public add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage) zmieniasz na:

{
if (player_b_blind[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
{
if (random_num(1,player_b_blind[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)
}
if (c_oslepienie[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
{
if (random_num(1,c_oslepienie[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)
}
}


public add_money_bonus(id)zmieniasz na:

{
if (player_b_money[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_money[id]+player_intelligence[id]/4*50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_money[id]+player_intelligence[id]/4*50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
if (c_kasa[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - c_kasa[id]+player_intelligence[id]/4*50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ kasa[id]+player_intelligence[id]/4*50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}



Później dodajesz w menu i roundstart te zmienne
  • +
  • -
  • 1

#25 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 09.02.2011 20:44

UP
Po co w roundstart ?
  • +
  • -
  • 0

#26 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 09.02.2011 20:54

może dlatego żeby na 100% resetowało skilla i żeby gracze nie wynaleźli sposobu na ominięcie tego? Np. zmiana klasy albo cóś.

Jak masz w Roundstart g_haskit, to analogicznie umieść tam reszte skilli klasy, a pytanie zadaj autorowi diablo

#27 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 09.02.2011 21:08

U siebie mam że kasuję moc jeżeli Tylko zmienisz klasę , żadne roundstart'y i jakoś nic NIGDY się nie skopiowało/zostało.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych