Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poszukuje dwóch pluginów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 HaXior1

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:35
  • Lokalizacja:Piaseczno
Offline

Napisano 28.11.2008 14:14

Witam poszukuje 2 pluginów.

1.Granat który zabija za pierwszym razem.
2.na początku każdej rundy po 35 sek zmienia się gravtacja czyli np. Zaczęła się runda jest gravitacja 200 a po 35 sek zmienia się na 800.
  • +
  • -
  • 0

#2 choyrack

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:369
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.11.2008 14:15

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=5035 (nazywanie tematów)

ad 1. jest tylko poszukaj
ad 2. nie widziałem - pewnie trzeba będzie napisać taki plugin
  • +
  • -
  • 0

#3 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 428
Wszechobecny

  • Postów:2116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 28.11.2008 14:19

http://amxx.pl/viewt...ighlight=granat
Np. amx_heimpactdmg 100 - granat wybuchowy zabiera 100hp
  • +
  • -
  • 0

#4 HaXior1

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:35
  • Lokalizacja:Piaseczno
Offline

Napisano 28.11.2008 14:21

zer0. dzięki za pomoc dam ci pomógł. Teraz czekam na 2 plugin .Widziałem go już na jednym serwerze.
  • +
  • -
  • 0

#5 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 28.11.2008 14:28

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
	register_plugin("zmian grawitacji", "1.0", "wizu")
	
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_cvar_num("sv_gravity", 200)
	client_print( 0, print_chat, "Zmiana grawitacji na 200")
	set_task(35.0, "zmien")
}

public zmien ()
{
	set_cvar_num("sv_gravity", 800)
	client_print( 0, print_chat, "Zmiana grawitacji na 800")
}

Kompilator:
http://amxx.pl/Kompilator.php
  • +
  • -
  • 0

#6 HaXior1

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:35
  • Lokalizacja:Piaseczno
Offline

Napisano 28.11.2008 14:29

O wielkie dzięki myślałem że to dłużej potrwa .
  • +
  • -
  • 0

#7 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 28.11.2008 16:02

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=286&highlight=granat
Np. amx_heimpactdmg 100 - granat wybuchowy zabiera 100hp

Teraz zauważyłem. Ten plugin nie zmienia mocy HE, tylko dodaje taką możliwość, iż jeżeli gracz zostanie trafiony bezpośrednio granatem (czyli jeśli granat zetknie się graczem), to gracz traci daną ilość HP.
  • +
  • -
  • 0

#8 HaXior1

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:35
  • Lokalizacja:Piaseczno
Offline

Napisano 28.11.2008 20:00

Poszukuje pluginu na granat HE ,na początku rundy by był normalny ale po 25 sek by się zmieniał w granat który zadaje 2700 i by się pojawiał napis Twoj granat nabrał pełnej mocy (napis zielony).
Proszę o szybką odp.

Może ty wizu byś spróbował napisać taki plugin.
  • +
  • -
  • 0

#9 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 28.11.2008 21:17

Zrobiłem to, ale w trochę inny sposób. A mianowicie obrażenia od granatu HE zostają po 25 sekundach od skończenia się freezetime-u(czyli czas, gdy nie można się ruszać) powiększone 10-krotnie.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

new gmsgDeathMsg
new gmsgScoreInfo
new moc

public plugin_init() {
	register_plugin("Mocniejsze HE", "1.0", "wizu & Miczu")
	
	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
	
	gmsgDeathMsg = get_user_msgid("DeathMsg")
	gmsgScoreInfo = get_user_msgid("ScoreInfo")
   
	set_msg_block ( gmsgDeathMsg, BLOCK_SET )
}

public Poczatek_Rundy ()
	set_task (25.0, "zmien_moc", 1)	
	
public Koniec_Rundy ()
{
	if( task_exists( 1 ) )
		remove_task( 1 )
}

public zmien_moc ()
{
	moc = 1
	fnGreenChat(0, "Granat HE ma maksymalna moc") 
}

fnGreenChat( plr, const message[], {Float,Sql,Result,_}:... )
{
    static max_players, svc_saytext;
    if( !max_players )
        max_players = get_maxplayers( );
    if( !svc_saytext )
        svc_saytext = get_user_msgid( "SayText" );
   
    static msg[192];
    msg[0] = 0x04;
   
    vformat( msg[1], sizeof msg - 2, message, 3 );
   
    if( plr > 0 && plr <= max_players )
    {
        message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, plr );
        write_byte( plr );
        write_string( msg );
        message_end( );
    }
    else if( plr == 0 )
    {
        for( new i = 1 ; i <= max_players ; i++ )
        {
            if( is_user_connected( i ) )
            {
                message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i );
                write_byte( i );
                write_string( msg );
                message_end( );
            }
        }
    }
   
    return 1;
} 

public Damage (id)
{
if ( moc )
{	
	new vid = read_data(0) // vid == id
	new damage = read_data(2)
	new iWeapID, attacker = get_user_attacker(id , iWeapID);
	new hp, weaponname[32]
	if (iWeapID == 4)
	{
		if (is_user_alive(id))
		{
			hp = get_user_health( id )
			damage = damage * 9
			if ( damage >= hp )
			{
				get_weaponname(iWeapID, weaponname, 31)
				UTIL_Kill(attacker, vid, weaponname)
			} else
				set_user_health( id, hp - damage)
			
		}
	}
}
}

public UTIL_Kill(attacker,id,weapon[])
{
   
	if(get_user_team(attacker)!=get_user_team(id))
		set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) +1);
	if(get_user_team(attacker)==get_user_team(id))
		set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) -1);
       
	if (cs_get_user_money(attacker) + 150 <= 16000)
		cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker)+150)
	else
		cs_set_user_money(attacker,16000)
   
	user_kill(id,1)
	message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
	write_byte(attacker)
	write_byte(id)
	write_byte(0)
	write_string(weapon)
	message_end()
   
	message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
	write_byte(attacker)
	write_short(get_user_frags(attacker))
	write_short(get_user_deaths(attacker))
	write_short(0)
	write_short(get_user_team(attacker))
	message_end()
   
	message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
	write_byte(id)
	write_short(get_user_frags(id))
	write_short(get_user_deaths(id))
	write_short(0)
	write_short(get_user_team(id))
	message_end()
}

public DeathMsg()
{
	new weaponname[20]
	new kid = read_data(1)
	new vid = read_data(2)
	new headshot = read_data(3)
	read_data(4,weaponname,31)
   
	show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
}

public show_deadmessage(killer_id,victim_id,headshot,weaponname[])
{
	if (!(killer_id==victim_id && !headshot && equal(weaponname,"world")))
	{
		message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
		write_byte(killer_id)
		write_byte(victim_id)
		write_byte(headshot)
		write_string(weaponname)
		message_end()
	}
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych