Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Staty WWW CodMod

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 EufooZ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 05.02.2011 14:56

Czy są jakieś staty WWW, które pracują normalnie z Nowym Cod'em?
  • +
  • -
  • 0

Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092

Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088

Forum - Cs-Move.xaa.pl


ZAPRASZAMY SERDECZNIE


#2 CmN

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:18
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 05.02.2011 16:47

Sam o to chciałem zapytać, ale mi się wydaje, że wystarczy tylko napisać nazwy klas podczas konfiguracji i tyle. Chociaż nie jestem pewien, bo nie sprawdzałem. Niech ktoś się wypowie kto jest pewny :)
  • +
  • -
  • 0

#3 matixr

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 05.02.2011 17:37

Powinno być to samo
  • +
  • -
  • 0

#4 EufooZ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 05.02.2011 18:52

Powinno być to samo


Ogarnij się, jak by było to samo, to czy zakładał bym ten temat?

Sam o to chciałem zapytać, ale mi się wydaje, że wystarczy tylko napisać nazwy klas podczas konfiguracji i tyle. Chociaż nie jestem pewien, bo nie sprawdzałem. Niech ktoś się wypowie kto jest pewny :)


Taa, pozmieniałem nazwy jak normalnie robiłem ale jakieś cuda niewidy powywalało :o
  • +
  • -
  • 0

Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092

Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088

Forum - Cs-Move.xaa.pl


ZAPRASZAMY SERDECZNIE


#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.02.2011 19:20

inny sposób zapisu w pliku .vault, ale powstała już wersja dla CodModa1.0
Statystyki - Call of Duty Mod: MW - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#6 EufooZ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 05.02.2011 22:54

to ta wersja co podałeś to pod nowego COD'a będzie normalnie działać ?
  • +
  • -
  • 0

Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092

Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088

Forum - Cs-Move.xaa.pl


ZAPRASZAMY SERDECZNIE


#7 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 05.02.2011 22:57

tak, powinna.
  • +
  • -
  • 0

#8 EufooZ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 05.02.2011 23:02

<?php
/**
 * Statistics for mod
 * Call of Duty MW Mod by Peyote (Final!)
 *		for Counter Strike
 *
 * Webdeveloper: R3X & SSB
 * Support: www.AMXX.pl
 * Please, do not add your footer.
 * Prosimy o niedodawanie własnej stopki (np. created by Stefan).
 * Designer: R3X (default) & SSB (blue)
 *
 * 1.4.1
 *      - poprawka z Read Failed
 *
 * 1.4.0
 *      - nowy Cod Mod
 * 1.31
 *	- config.php $password issue
 *	- last update time display
 * 1.3
 *	- extended config.php
 * 1.2
 * 	- added update.php file
 * 1.1
 *	- catching exceptions
 *  - new theme (blue)
 * 1.0
 *  - first release
 */

include("config.php");
 
define("TITLE", $tytul);
define("HEADER", $tytul_strony);

define("STATSFILE", "CodMod.vault");
define("TOPNUM",15);
define("NUM_PER_PAGE", 20);

//Paginator
define("PAGELINKS", 5);

//Filtering
define("FILTER_TOP", 0);
define("FILTER_ALL", 1);
define("FILTER_CLASS", 2);
define("FILTER_NAME", 3);

define("FILENAME","index.php");

class Classes{
	public static $names = array(
		"NONE",
		"Snajper",
		"Komandos",
		"Strzelec wyborowy",
		"Obronca",
		"Medyk",
		"Wsparcie ogniowe",
		"Saper",
		"Demolitions",
		"Rusher",
		"Admiral",
		"Szturmowiec",
		"Nozownik",
		"General",
		"Bandyta",
		"Telegrafista"
	);
	public static function getName($id){
		if(isset(Classes::$names[$id]))
			return Classes::$names[$id];
		else
			return "Nienazwana";
	}
};
define("INTERVAL", 1);

if(!file_exists(STATSFILE) || ((filemtime(STATSFILE) + 60*INTERVAL) < time())){
	ob_start();
	include("update.php");
	ob_end_clean();	
}


include("themes/".$styl."/theme.php");
include("includes/nVault.reader.php");
include("includes/stats.php");

$stat = new Stats();

//Top
if (isset($_GET['strona']) && $_GET['strona'] == "top")
{
$filter = FILTER_TOP;
}
else
{
$filter = FILTER_ALL;
}



//Class
if(isset($_GET['klasa']) && isset(Classes::$names[$_GET['klasa']])){
	$filter = FILTER_CLASS;
	$stat->setFilter("-".Classes::getName($_GET['klasa'])."-");
}
//Nickname
else if(isset($_GET['user'])){
	$filter = FILTER_NAME;
	Stats::$filterMode = FILTER_MATCH;
	$stat->setFilter("/^".str_replace("/", "\/",quotemeta( $_GET['user']))."-(.*?)-([1-9]{1}|[0-9]{2})-cod$/i");
}

$stat->Load();

switch($filter){
	case FILTER_TOP:{
		$stat->listing(0, TOPNUM);
		break;
	}
	case FILTER_ALL:{
		$cnt = $stat->getLoadedNum();
		$pages = floor($cnt / NUM_PER_PAGE);
		if($cnt%NUM_PER_PAGE)
			++$pages;
		
		$page = 1;
		if(isset($_GET['page']) && is_numeric($_GET['page'])){
			$page = min($pages, $_GET['page']);
		}
		$stat->listing(NUM_PER_PAGE*($page-1), NUM_PER_PAGE, $page, $pages);
		
		printf("<h6>Załadowanych: %d</h6>", $cnt);
		break;
	}
	case FILTER_CLASS:{
		$cnt = $stat->getLoadedNum();
		$pages = floor($cnt / NUM_PER_PAGE);
		if($cnt%NUM_PER_PAGE)
			++$pages;
		
		$page = 1;
		if(isset($_GET['page']) && is_numeric($_GET['page'])){
			$page = min($pages, $_GET['page']);
		}
		$stat->listing(NUM_PER_PAGE*($page-1), NUM_PER_PAGE, $page, $pages);
		
		printf("<h6>Załadowanych: %d</h6>", $cnt);
		break;
	}
	case FILTER_NAME:{
		$stat->listing(0, TOPNUM);
		break;
	}
}
echo "<h5 style=\"font-style:italic\">Ostatnia aktualizacja: ".$stat->getUpdateTime()."</h5>";
Theme::HTML_Foot($stat);

?>

A na statach pisze "Nienazwana" o co chodzi ?
  • +
  • -
  • 0

Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092

Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088

Forum - Cs-Move.xaa.pl


ZAPRASZAMY SERDECZNIE


#9 Winiu

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:R-sko
Offline

Napisano 13.02.2011 14:37

Po prostu dodaj nazwy nowych klasy, które masz na serwerze do tego pliku np.

class Classes{
	public static $names = array(
		"NONE",
		"Snajper",
		"Komandos",
		"Strzelec wyborowy",
		"Obronca",
		"Medyk",
		"Wsparcie ogniowe",
		"Saper",
		"Demolitions",
		"Rusher",
		"Admiral",
		"Szturmowiec",
		"Nozownik",
		"General",
		"Bandyta",
		"Telegrafista",
                "Ninja (Klasa Premium)",
                "Twoja nowa klasa 2",
                "Twoja nowa klasa 3",
                "Twoja nowa klasa 4",
                "i tak dalej"
	);
	public static function getName($id){
		if(isset(Classes::$names[$id]))
			return Classes::$names[$id];
		else
			return "Nienazwana";
	}

Jak to ktoś mądrze napisał po ostatniej klasie nie dajemy przecinka "," oraz nazwa ma się z zgadzać z nazwą na serwerze najlepiej przepisać ją z pliku .sma danej klasy

new const nazwa[] = "Leon Zawodowiec";
jeśli taki posiadasz lub po prostu wejść do gry i zanotować sobie nazwy klasy.

Myślę że to trochę rozjaśni sytuację : )
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych