Witam przerobiłem sobie mape de_dust2_long. njpier zdekompilowałem sobie programem BSPViewer nastęnie w VHE dodałem parę bajerów itp
tylko jest jeden problem jak uruchamiam mapę czy to z ,,Nowej gry " czy na serwerze strasznie ścina a to nie jest duża mapa możecie mi pwoiedziec jak to nprawić czy to jest wina tego że zdekompiilowałem mape i jest duże błędów
PS nie chce mi się tworzyć mapy od początku
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Okroopnie ścina grę
Temat rozp. rafal1813, 05.02.2011 13:17
10 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 05.02.2011 18:27
Kolego, może być dużo przyczyn cięcia mapy. Skupmy się jednak na prozaicznej. Skompilowałeś ją dobrze?
Osobiście przy kompilacji używam plików *.bat, jest to bardzo praktyczne.
Oto, jak wygląda mój plik bat - do finalnej kompilacji.
C:\kompilacja\hlcsg.exe nazwa_mapy.map -estimate -wadinclude twoje_wlasne_tekstury.wad
C:\kompilacja\hlbsp.exe nazwa_mapy.map -estimate
C:\kompilacja\hlvis.exe nazwa_mapy.map -estimate -full
C:\kompilacja\hlrad.exe nazwa_mapy.map -estimate -extra
Pamiętać jednak należy, żeby pliki mapy były na tej samej partycji, na której znajdują się tekstury użyte na mapce. Zawsze możesz wrzucić tekstury do katalogu kompilacja - ja tak robię.
Druga sprawa. Wpisz w konsoli, podczas gry na Twojej mapce: developer 1 i r_speeds 1.
Pojawią się parametry: FPS, EPOLY i WPOLY. Każda mapa nie powinna przekraczać magicznej bariery 900. Wiadomo, zdarza się, że wpoly skoczy nam troszkę ~1000. No ale przy dzisiejszych komputerach nie powinniśmy się tym przejmować.
Idealny przykład źle zrobionej pod tym względem mapy: de_westwood - mimo tego, że wpoly potrafi skoczyć do ~1500 ludzie grają na tej mapie. Im wyższe wpoly/epoly tym mniej FPS'ów będzie. Parametr epoly zależny jest od modeli umieszczonych na mapie i teoretycznie nie powininen przekraczać wartości ~4000.
Rafale, napisz jakie wyniki uzyskałeś po wpisaniu developer i r_speeds.
Moim zdaniem źle skompilowana mapa. W przypadku, gdy nie będzie to wina kompilacji, będziemy szukać dalej rozwiązania Twojego problemu ; )
Osobiście przy kompilacji używam plików *.bat, jest to bardzo praktyczne.
Oto, jak wygląda mój plik bat - do finalnej kompilacji.
C:\kompilacja\hlcsg.exe nazwa_mapy.map -estimate -wadinclude twoje_wlasne_tekstury.wad
C:\kompilacja\hlbsp.exe nazwa_mapy.map -estimate
C:\kompilacja\hlvis.exe nazwa_mapy.map -estimate -full
C:\kompilacja\hlrad.exe nazwa_mapy.map -estimate -extra
Pamiętać jednak należy, żeby pliki mapy były na tej samej partycji, na której znajdują się tekstury użyte na mapce. Zawsze możesz wrzucić tekstury do katalogu kompilacja - ja tak robię.
Druga sprawa. Wpisz w konsoli, podczas gry na Twojej mapce: developer 1 i r_speeds 1.
Pojawią się parametry: FPS, EPOLY i WPOLY. Każda mapa nie powinna przekraczać magicznej bariery 900. Wiadomo, zdarza się, że wpoly skoczy nam troszkę ~1000. No ale przy dzisiejszych komputerach nie powinniśmy się tym przejmować.
Idealny przykład źle zrobionej pod tym względem mapy: de_westwood - mimo tego, że wpoly potrafi skoczyć do ~1500 ludzie grają na tej mapie. Im wyższe wpoly/epoly tym mniej FPS'ów będzie. Parametr epoly zależny jest od modeli umieszczonych na mapie i teoretycznie nie powininen przekraczać wartości ~4000.
Rafale, napisz jakie wyniki uzyskałeś po wpisaniu developer i r_speeds.
Moim zdaniem źle skompilowana mapa. W przypadku, gdy nie będzie to wina kompilacji, będziemy szukać dalej rozwiązania Twojego problemu ; )
#3
Napisano 05.02.2011 18:31
Jak dla mnie powodem jest przerabianie mapy z pliku .bsp
Taka mapka wymaga wielu poprawek, żeby była grywalna.
Taka mapka wymaga wielu poprawek, żeby była grywalna.
#5
Napisano 06.02.2011 00:51
Wyślij tą zdekompilowaną mapę (.map lub .rmf)
Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 06.02.2011 00:53
#9
Napisano 07.02.2011 23:17
Tylko dekompilacja BSPViewerem to porażka. Ale jak chcesz. W końcu nie wczytuje tylko dwóch elementów (ostatnia rzecz którą można się sugerować)
#11
Napisano 11.02.2011 00:38
Po prostu zdekompiluj winbspc
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych