Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Okroopnie ścina grę


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 rafal1813

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:171
  • Imię:rysiek
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 05.02.2011 13:17

Witam przerobiłem sobie mape de_dust2_long. njpier zdekompilowałem sobie programem BSPViewer nastęnie w VHE dodałem parę bajerów itp
tylko jest jeden problem jak uruchamiam mapę czy to z ,,Nowej gry " czy na serwerze strasznie ścina a to nie jest duża mapa możecie mi pwoiedziec jak to nprawić czy to jest wina tego że zdekompiilowałem mape i jest duże błędów
PS nie chce mi się tworzyć mapy od początku
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 zajawka

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Zgierz
Offline

Napisano 05.02.2011 18:27

Kolego, może być dużo przyczyn cięcia mapy. Skupmy się jednak na prozaicznej. Skompilowałeś ją dobrze?

Osobiście przy kompilacji używam plików *.bat, jest to bardzo praktyczne.
Oto, jak wygląda mój plik bat - do finalnej kompilacji.

C:\kompilacja\hlcsg.exe nazwa_mapy.map -estimate -wadinclude twoje_wlasne_tekstury.wad
C:\kompilacja\hlbsp.exe nazwa_mapy.map -estimate
C:\kompilacja\hlvis.exe nazwa_mapy.map -estimate -full
C:\kompilacja\hlrad.exe nazwa_mapy.map -estimate -extra



Pamiętać jednak należy, żeby pliki mapy były na tej samej partycji, na której znajdują się tekstury użyte na mapce. Zawsze możesz wrzucić tekstury do katalogu kompilacja - ja tak robię.


Druga sprawa. Wpisz w konsoli, podczas gry na Twojej mapce: developer 1 i r_speeds 1.
Pojawią się parametry: FPS, EPOLY i WPOLY. Każda mapa nie powinna przekraczać magicznej bariery 900. Wiadomo, zdarza się, że wpoly skoczy nam troszkę ~1000. No ale przy dzisiejszych komputerach nie powinniśmy się tym przejmować.
Idealny przykład źle zrobionej pod tym względem mapy: de_westwood - mimo tego, że wpoly potrafi skoczyć do ~1500 ludzie grają na tej mapie. Im wyższe wpoly/epoly tym mniej FPS'ów będzie. Parametr epoly zależny jest od modeli umieszczonych na mapie i teoretycznie nie powininen przekraczać wartości ~4000.


Rafale, napisz jakie wyniki uzyskałeś po wpisaniu developer i r_speeds.
Moim zdaniem źle skompilowana mapa. W przypadku, gdy nie będzie to wina kompilacji, będziemy szukać dalej rozwiązania Twojego problemu ; )
  • +
  • -
  • 0

#3 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 05.02.2011 18:31

Jak dla mnie powodem jest przerabianie mapy z pliku .bsp
Taka mapka wymaga wielu poprawek, żeby była grywalna.
  • +
  • -
  • 0

#4 rafal1813

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:171
  • Imię:rysiek
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 05.02.2011 19:55

epoly jest na stałym poziomi 882 a wpoly jest od 300 do 3500 jak patrze w rogi i wchodzę w małe pomieszczenie to jest małe ale jak trochę większą powierzchnia to już skacze. Spróbuje skompilować batem może to coś da
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#5 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 06.02.2011 00:51

Wyślij tą zdekompilowaną mapę (.map lub .rmf)

Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 06.02.2011 00:53

  • +
  • -
  • 0

#6 rafal1813

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:171
  • Imię:rysiek
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 06.02.2011 09:24

po skompilowaniu batem troche pomogło spadło do około 2000 na otwartej powierzchni
w załączniku jest w .map ale orginalnie mam .rmf tylko on więcej zajmuje

Dodano 06 luty 2011 - 22:10:
i co znacie już rozwiązanie mojego problemu???

Załączone pliki

  • Załączony plik  mapka.rar   67,27 KB  34 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 07.02.2011 13:07

Zdekompiluj programem winbspc

http://vhecenter.pl/...oad/winbspc.exe
  • +
  • -
  • 0

#8 rafal1813

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:171
  • Imię:rysiek
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 07.02.2011 17:57

ale przy pomocy powstaje więcej błędów BSP vieverem VHE nie wczytuje tylko 2 elementów a tym co ty dałeś aż 10
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#9 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 07.02.2011 23:17

Tylko dekompilacja BSPViewerem to porażka. Ale jak chcesz. W końcu nie wczytuje tylko dwóch elementów xD (ostatnia rzecz którą można się sugerować)
  • +
  • -
  • 0

#10 rafal1813

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:171
  • Imię:rysiek
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 08.02.2011 08:36

dobra jak się nie da poradzić na ten problem to zrobię mapkę od początku;p
będzie pracochłonne ale kto powiedział że to prosta sprawa. Dzięki za wszystko;D
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#11 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 11.02.2011 00:38

Po prostu zdekompiluj winbspc
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych