Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

1 punkt zycia - 2 hp?

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 05.02.2011 09:52

Witam, chciałem zrobić jak w temacie, czyli za 1 punkt dodany w statystykę mamy 2 hp więcej. Jednak pojawiają się wtedy pewne bugi. Admiralowi hp odejmuje po zabiciu, ze 180 na 130 bodajże. I tak samo ze wszystkimi itemami które dają hp po zabiciu. Jak to naprawić, żeby działało tak jak należy?
  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 05.02.2011 09:55

new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
Zmień na:
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer)*2;

  • +
  • -
  • 0

#3 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 05.02.2011 13:33

Niestety to nie jest takie proste. Jeszcze oprócz max_health jest cur_health, odpowiadające za życie w momencie zabicia. To właśnie w tej komendzie(?) jest problem, gdyż formułka po dodanym hp to jest cur_health+20 < max_health.

Jak ustawić by cur_health= 100+zycie bazowe klasy*2+dodane punkty zycia*2

Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 05.02.2011 13:38

  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 05.02.2011 13:57

To co napisałem stanowczo wystarczy. Ta formułka wygląda tak:
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
Tworzy ona nową zmienną, która wynosi cur_health+20 (aktualne życie+20), gdy cur_health+20 jest mniejsze od max_health, lub max_health (100HP + punkty zdrowia * 2), gdy cur_health+20 jest większe od max_health. Więc gdzie tu problem? Wszystko powinno działać.
  • +
  • -
  • 0

#5 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 05.02.2011 15:25

Gdyby wystarczyło to by item działał jak należy, a nadal odejmuje hp :(
W jednym pluginie:

new cur_health = get_user_health(attacker);
czyli 100 + punkty
A ja chcę 100 + punkty*2

A w drugim:

new cur_health = pev(killer, pev_health);
set_pev(killer, pev_health, new_health);

Czyli w pierwszym dodaje o tyle ile mamy punktów za mało życia, a drugiego nie rozumiem, jednak też jest źle :/

W drugim może trzeba new_health*2?

Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 05.02.2011 15:26

  • +
  • -
  • 0

#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 05.02.2011 16:48

new cur_health = get_user_health(attacker);
czyli 100 + punkty
A ja chcę 100 + punkty*2

To pobiera aktualne HP gracza, a nie maksymalne...

new cur_health = pev(killer, pev_health);
set_pev(killer, pev_health, new_health);

To pobiera i ustawia ilość HP, tylko że w trochę inny sposób.

Ile razy mam ci mówić? Sposób który ci podałem, działa. Przed chwilą go testowałem.
  • +
  • -
  • 0

#7 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 05.02.2011 16:53

Tajemnica admirała działa Twoim sposobem, ale sam admirał nie. Łap "pół" plusa :>
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych