Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dawanie przedmiotów - pytanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 03.02.2011 16:03

Witam. chciałbym się dowiedzieć czy jeśli tak zrobię;
		case 0: 
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,33)
return PLUGIN_HANDLED
}


To w sklepie jeśli ktoś nacisnie 1 to dostanie item o id 33?
  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 03.02.2011 16:04

Tak.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 03.02.2011 16:09

tak

ale ja ci radze zrobić to jeszcze z funkcją dropitem(id), gdyż jak ktoś już bedzie miał jakiś item to nie dostanie tego co kupił w menu /rune a tylko straci kase

po prostu przed award_item

dodaj dropitem(id)

(czy tam drop_item, nie pamietam, ale chyba bez podłogi)

Użytkownik FreZZy edytował ten post 03.02.2011 16:10


#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 03.02.2011 16:58

A nie lepiej
case 0:
{
if(player_item_id[id] > 0)
hudmsg(id, 2.0, "Posiadasz juz item")
else {
if(!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,33)
}
}

Bo co jeśli ktoś się pomyli?
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 03.02.2011 19:19

myślałem nad tym, ale autor nie zażyczył sobie konkretnie takie go rozwiązania więc je pominałem




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych