Plugin CoD
titoulelapinou
03.02.2011
Witam, mam inną wersję z was jest problem, że chciałbym stworzyć to, aby dodać pluginy do siebie nowych przedmiotów i nowej klasy
Dziękuję za pomoc I'm French Sorry
Dziękuję za pomoc I'm French Sorry
Załączone pliki
pAC 03.02.2011
nie rozumiem nic z tego w nowym codzie wszystkie klasy i perki są osobno po co wrzucasz plik amxx?
P.S nie wiem po co ja po Polsku piszę jak Ty "z Francji" jesteś
Użytkownik pAC edytował ten post 03.02.2011 13:19
P.S nie wiem po co ja po Polsku piszę jak Ty "z Francji" jesteś
Użytkownik pAC edytował ten post 03.02.2011 13:19
Nadziany
03.02.2011
Zawsze jest google tłumaczP.S nie wiem po co ja po Polsku piszę jak Ty "z Francji" jesteś
titoulelapinou
03.02.2011
Bah Chcę dodać include # include <codmw2> plugin mekstone i jak go zmodyfikować, żeby działało na moim plugin
Goliath
03.02.2011
(Jakby tu napisać... )
Dodałem plugin Meekstone do twojego pluginu. Gdy masz ten przedmiot, kładziesz meekstone i go detonujesz klawiszem "E".
Dodałem plugin Meekstone do twojego pluginu. Gdy masz ten przedmiot, kładziesz meekstone i go detonujesz klawiszem "E".
Załączone pliki
titoulelapinou
03.02.2011
I proszę sobie, że mogę dodać elementy, zmieniając to do # include <codmw2>
Dodano 03 luty 2011 - 20:10:
Zasadniczo chciałbym wypełnić sobie co chcę.
Przykład:
Jak zmodyfikować go do pracy? Zmienia go sobie i wezmę takie ^ ^ '
Dodano 03 luty 2011 - 21:10:
Możesz dodać ten plugin do mod
Dodano 03 luty 2011 - 20:10:
Zasadniczo chciałbym wypełnić sobie co chcę.
Przykład:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 15(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Jak zmodyfikować go do pracy? Zmienia go sobie i wezmę takie ^ ^ '
Dodano 03 luty 2011 - 21:10:
Możesz dodać ten plugin do mod
Załączone pliki
titoulelapinou
04.02.2011
Proszę co najmniej być w stanie wprowadzić w moim sklepie już mod
titoulelapinou
16.02.2011
Hello, enfaite I want my plugin to create an include like that I can add your plugins to you for my MOD to me that is different from yours.
Can you create me?
Can you create me?