Witam. Wgrałem plugin c4time zminilem tylko z C4: na Bomba Pierdolnie za : .. i nie wiem nie działa potem do kompilatora dałem i wrzuciłem i niedziała ;/ pomóżcie
					
					
					
				
				
				
				Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
Guest Message by DevFuse
       
 
	
c4timer
		 Temat rozp. Shadow., 26.11.2008 12:11
	
	
	
	
		5 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 26.11.2008 12:11
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 26.11.2008 12:13
					Pokaż Twoje sma, poprawnie zainstalowałeś?
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 26.11.2008 12:17
/* 
 Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI
	* Plugin Details
 With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode
  Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green.
	* Required Modules:
 - CSX
 
        * Credits:
- Emp` for various indicates
- Alka for full tests 
	* Changelog
 - Fixed Events problems
 - Pcvars
 - Fixed any bug on plugin
*/
#include <amxmodx>
#include <csx>
 
#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI" 
 
new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;
new g_msgsync;
 
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
 
	pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
 
	register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
	register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
	register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
 
	g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}
 
public newRound()
{
	g_c4timer = -1;
	remove_task(652450);
	b_planted = false;
}
 
public endRound()
{
	g_c4timer = -1;
	remove_task(652450);
}
 
public bomb_planted()
{
	b_planted = true;
	g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
	dispTime()
	set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}
 
public bomb_defused()
{
	if(b_planted)
	{
		remove_task(652450);
		b_planted = false;
	}
    
}
 
public bomb_explode()
{
	if(b_planted)
	{
		remove_task(652450);
		b_planted = false;
	}
	
}
 
public dispTime()
{   
	if(!b_planted)
	{
		remove_task(652450);
		return;
	}
        
 
	if(g_c4timer >= 0)
	{
		if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
		else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
		else set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
 
		ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba pierdolnie za : %d", g_c4timer);
 
		--g_c4timer;
	}
  
} 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{ rtf1 ansi deff0{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard lang1033 f0 fs16 n par }
*/
					
					
			
				
					
						
					
					#5
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 26.11.2008 12:24
					Aha może ja jako drugi admin dodam że chcemy by wyświetlało to w miejcu jak na tym screenie :
 
Na screenach widziałęm że domyślnie jest na środku, na dole.
[ Dodano: 26-11-2008, 12:55 ]
A więc ustawiliśmy już napis jaki chcemy mieć, tylko teraz miejsce. Jak myślałem jest na dole na środku, a my chcemy mieć tak jak na screenie.
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
Na screenach widziałęm że domyślnie jest na środku, na dole.
[ Dodano: 26-11-2008, 12:55 ]
A więc ustawiliśmy już napis jaki chcemy mieć, tylko teraz miejsce. Jak myślałem jest na dole na środku, a my chcemy mieć tak jak na screenie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty
 Temat jest zamknięty

 
				
				 
				
				 
				
				







