Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

c4timer


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shadow.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 26.11.2008 12:11

Witam. Wgrałem plugin c4time zminilem tylko z C4: na Bomba Pierdolnie za : .. i nie wiem nie działa potem do kompilatora dałem i wrzuciłem i niedziała ;/ pomóżcie
  • +
  • -
  • 1

#2 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 26.11.2008 12:13

Pokaż Twoje sma, poprawnie zainstalowałeś?
  • +
  • -
  • 1

#3 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 26.11.2008 12:16

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=4927
  • +
  • -
  • 0

#4 Shadow.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 26.11.2008 12:17

/* 

 Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI



	* Plugin Details

 With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode

  Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green.



	* Required Modules:

 - CSX

 

        * Credits:

- Emp` for various indicates

- Alka for full tests 



	* Changelog

 - Fixed Events problems

 - Pcvars

 - Fixed any bug on plugin



*/





#include <amxmodx>

#include <csx>

 

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"

#define VERSION "0.2"

#define AUTHOR "SAMURAI" 

 

new g_c4timer, pointnum;

new bool:b_planted = false;



new g_msgsync;

 

 

public plugin_init()

{

	register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

 

	pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

 

	register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");

	register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");

	register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

 

	g_msgsync = CreateHudSyncObj();

}

 

public newRound()

{

	g_c4timer = -1;

	remove_task(652450);

	b_planted = false;

}

 

public endRound()

{

	g_c4timer = -1;

	remove_task(652450);

}

 

public bomb_planted()

{

	b_planted = true;

	g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);

	dispTime()

	set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");

}

 

public bomb_defused()

{

	if(b_planted)

	{

		remove_task(652450);

		b_planted = false;

	}

    

}

 

public bomb_explode()

{

	if(b_planted)

	{

		remove_task(652450);

		b_planted = false;

	}

	

}

 

public dispTime()

{   

	if(!b_planted)

	{

		remove_task(652450);

		return;

	}

        

 

	if(g_c4timer >= 0)

	{

		if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

		else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

		else set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

 

		ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba pierdolnie za : %d", g_c4timer);

 

		--g_c4timer;

	}

  

} 

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

*{ rtf1 ansi deff0{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard lang1033 f0 fs16 n par }

*/


  • +
  • -
  • 0

#5 kic3k

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
Offline

Napisano 26.11.2008 12:24

Aha może ja jako drugi admin dodam że chcemy by wyświetlało to w miejcu jak na tym screenie :

Dołączona grafika

Na screenach widziałęm że domyślnie jest na środku, na dole.

[ Dodano: 26-11-2008, 12:55 ]
A więc ustawiliśmy już napis jaki chcemy mieć, tylko teraz miejsce. Jak myślałem jest na dole na środku, a my chcemy mieć tak jak na screenie.
  • +
  • -
  • 0

#6 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 26.11.2008 13:02

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=4535
Powinniście sobie poradzić.
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych