Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

alt end round sounds losowe odtwarzanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 MaGeX

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:102
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 30.01.2011 12:18

mam takie pytanie mam 12 muzyk po 6 dla każdej drużyny i niektóre lecą co rundę a niektóre co 20 rund jak zrobić aby szło po kolei lub losowo ale nie cały czas te same.

tak wygląda roundsound.ini

; CT Sounds
"sound/misc/koff1.mp3" "CT"
"sound/misc/koff2.mp3" "CT"
"sound/misc/koff3.mp3" "CT"
"sound/misc/koff4.mp3" "CT"
"sound/misc/koff5.mp3" "CT"
"sound/misc/koff6.mp3" "CT"

; T Sounds
"sound/misc/koff7.mp3" "T"
"sound/misc/koff8.mp3" "T"
"sound/misc/koff9.mp3" "T"
"sound/misc/koff10.mp3" "T"
"sound/misc/koff11.mp3" "T"
"sound/misc/koff12.mp3" "T"

tak cvar w amxx

erc_random_precache "6-7"

i oczywiście jest dopisane do plugins.ini
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 30.01.2011 13:26

Powinno być erc_random_precache "6" ale to chyba nie jest przyczyną
  • +
  • -
  • 0

#3 Manniak

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:127
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.01.2011 13:28

nie widzialem takiego pluga ktory wszystkie pokolei odtwarza ale fajny by byl jakby jeszcze mp3 i wav odtwarzal napisz w dziale scripting pewnie ktos ci go przerobi lub da:P

#4 Sevox

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:YYYYYY
  • Lokalizacja:YYYYY
Offline

Napisano 30.01.2011 13:38

Mam ten sam problem, jedna muzyka leci po 20 razy : /
  • +
  • -
  • 0

#5 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 30.01.2011 13:54

amx_roundsound - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
End Round Sounds - AlliedModders

--------------------------------------------------------------------------------

Do pliku roundsound.ini w addons/amxmodx/configs dopisujesz samą nazwę nuty
Muzyka ma się znajdować w sound/misc
Ścieżke można edytować w kodzie.
Plugin wyświetla także na ekranie nazwę piosenki (czy to co wpisaliśmy w roundsound.ini)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new gFiles[300][128]
new gCount=0

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","2.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public win()
{
if(gCount>0)
{
new rand = random_num(0,gCount-1)
client_cmd(0,"stopsound")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.11, 0.11, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(0, "%s",gFiles[rand])

play_any_sound(gFiles[rand])
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
new rsFile[128],s[128],i
get_configsdir(rsFile,128)
add(rsFile,128,"/roundsound.ini")
i=fopen(rsFile,"rt")
gCount=0
if(i==0){
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.89, 0, 2.0, 20.0,0.1,0.1,-1)
show_hudmessage(0,"Error rs loading config file!")
} else {
while (!feof(i)) // Reading rs config from roundsound.ini
{
fgets(i,s,128)
if (s[strlen(s)-1] == '^n')
{
s[strlen(s)-1] = 0
}
copy(gFiles[gCount],128,s)
gCount++
}
fclose(i)
}
for(i=0;i<gCount;i++)
{
format(s,128,"sound/misc/%s",gFiles[i])
precache_generic(s)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public play_any_sound(sound[])
{
new is_mpeg = ( containi(sound, ".mp") != -1 )
if ( is_mpeg )
client_cmd(0, "mp3 play ^"sound/misc/%s^"", sound)
else
client_cmd(0, "spk ^"%s^"", sound)
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



Tutaj jeszcze inna wersja:



#include <amxmodx>

new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/muza1.mp3","sound/misc/muza2.mp3","sound/misc/muza3.mp3","sound/misc/muza4.mp3","sound/misc/muza5.mp3"}

new const sounds_terro[][] = {"sound/misc//muza6.mp3","sound/misc//muza7.mp3","sound/misc//muza8.mp3","sound/misc//muza9.mp3","sound/misc/muza10.mp3"}

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}

public plugin_precache()
{
new i
for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
precache_generic(sounds_ct[i])

new u
for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
precache_generic(sounds_terro[u])
}

public ct()
{
client_cmd(0,"stopsound")

client_cmd(0, "mp3 stop")

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}

public terro()
{
client_cmd(0,"stopsound")

client_cmd(0, "mp3 stop")

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 30.01.2011 13:55

  • +
  • -
  • 0

#6 MaGeX

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:102
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 30.01.2011 17:15

Użyłem tego i to piszę w consoli (Przy developer 1)
warning: MP3_InitStream(31, sound\misc\.mp3) failed
  • +
  • -
  • 0

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 30.01.2011 17:27

Użyłem tego

Którego ...
  • +
  • -
  • 0

#8 MaGeX

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:102
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 01.02.2011 18:00

Tego 1
  • +
  • -
  • 0

#9 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 01.02.2011 19:24

No to pokaż konfiguracje
  • +
  • -
  • 0

#10 MaGeX

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:102
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 01.02.2011 21:10

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new gFiles[300][128]
new gCount=0

public plugin_init() 
{ 
        register_plugin("RoundSound","2.0","PaintLancer")
        register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
        register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")  
}

public win()
{
        if(gCount>0)
        {
                new rand = random_num(0,gCount-1)
                client_cmd(0,"stopsound")
                set_hudmessage(255, 0, 0, 0.11, 0.11, 0, 6.0, 12.0)
                show_hudmessage(0, "%s",gFiles[rand])
                
                play_any_sound(gFiles[rand])
        }
        return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache() 
{
        new rsFile[128],s[128],i
        get_configsdir(rsFile,128)
        add(rsFile,128,"/roundsound.ini")
        i=fopen(rsFile,"rt")
        gCount=0
        if(i==0){
                set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.89, 0, 2.0, 20.0,0.1,0.1,-1)
                show_hudmessage(0,"Error rs loading config file!")
        } else {
                while (!feof(i)) // Reading rs config from roundsound.ini 
                {
                        fgets(i,s,128)
                        if (s[strlen(s)-1] == '^n')
                        {
                                s[strlen(s)-1] = 0
                        }
                        copy(gFiles[gCount],128,s)
                        gCount++
                }
                fclose(i)
        }
        for(i=0;i<gCount;i++)
        {
                format(s,128,"sound/misc/%s",gFiles[i])
                precache_generic(s)
        }
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public play_any_sound(sound[])
{
   new is_mpeg = ( containi(sound, ".mp3") != -1 )
   if ( is_mpeg )
      client_cmd(0, "mp3 play ^"sound/misc/%s^"", sound)
   else
      client_cmd(0, "spk ^"%s^"", sound)
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Co mam tutaj zmienić? zmienisz mi na koff?
  • +
  • -
  • 0

#11 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 01.02.2011 21:25

Użyj oryginalnego kodu i nie przerabiaj nic (jedynie to co napisane w temacie) lub wybierz inny roundsound
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych