Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem Z CurWeapon i dodatkowe ammo


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 30.01.2011 11:39

Witam wszystkich. Mam pewien problem. Mianowicie znalazłem funkcje/event



register_event("CurWeapon","Event_CurWeapon", "b")


I w kodzie curweapon jest :

public CurWeapon(id)
{
new wid = read_data(2) // Id broni
if(wid == CSW_XM1014 || wid == CSW_C4 || wid == CSW_FLASHBANG || wid == CSW_HEGRENADE || wid == CSW_KNIFE || wid == CSW_SMOKEGRENADE){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(wid != stare_id_broni[id]){
ile_dodac_magazynek[id] = magazynek[id]/2;
stare_id_broni[id] = wid;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ammo = read_data(3) // liczba naboi w magazynku
if(ammo > stare_ammo[id]){
ile_dodac_magazynek[id] = magazynek[id]/2;
stare_ammo[id] = ammo;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(ile_dodac_magazynek[id] == 0){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ent = fm_get_user_weapon_entity(id);
if(ent){
cs_set_weapon_ammo(ent, ammo+1);
ile_dodac_magazynek[id]--;
}
return PLUGIN_CONTINUE;

}

Zmienne

new magazynek[33];
new ile_dodac_magazynek[33]
new stare_id_broni[33]


I chodzi oto ze gdy dodam do zmiennej magazynek[id]+10 to powinien zwiększyć się magazynek u danego gracza. Niestety Ta funkcja nie działa. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś zapodał mi gotową funkcje co dodaje ammo do magazynka lub poprawił tą oto tutaj.
Kto kolwiek pomoże dostanie +
Pozdrawiam.
Muzzzi.
  • +
  • -
  • 0

#2 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 31.01.2011 12:51

Ta funkcja działa. Tylko nie widać po prawej stronie na dole zmienionej liczby, ale jak zaczniesz strzelać, to zobaczysz, że nie za każdym razem ubywa ammo. ;x Widać jak sprawdzałeś.

#3 Muzzi

    Guru

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 31.01.2011 14:16

Ale właśnie chodzi mi oto żeby na dole też się zmieniło. Ma ktoś jakiś pomysł jak to zrobić ?
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.01.2011 16:30


public CurWeapon(id)
{
new wid = read_data(2) // Id broni
if(wid == CSW_XM1014 || wid == CSW_C4 || wid == CSW_FLASHBANG || wid == CSW_HEGRENADE || wid == CSW_KNIFE || wid == CSW_SMOKEGRENADE){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(wid != stare_id_broni[id]){
ile_dodac_magazynek[id] = magazynek[id]/2;
stare_id_broni[id] = wid;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ammo = read_data(3) // liczba naboi w magazynku
if(ammo > stare_ammo[id]){
ile_dodac_magazynek[id] = magazynek[id]/2;
stare_ammo[id] = ammo;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(ile_dodac_magazynek[id] == 0){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ent = fm_get_user_weapon_entity(id);
if(ent){
cs_set_weapon_ammo(ent, ammo+1);
ile_dodac_magazynek[id]--;
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("AmmoPickup"),_,id);
write_byte(wid);
write_byte(ammo+1);
message_end();

}
return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 1

#5 Muzzi

    Guru

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.02.2011 13:38

OK, działa. Dzięki za pomoc.
Temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych