Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Inteligencja a Obrażenia

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 29.01.2011 14:59

Witam.

Chciałbym wprowadzić do mojego cod'a kilka zmian a w związku z tym, że Pyeote wyjechał byłem zmuszony napisać tutaj. Oto moje problemy:

1. Chciałbym zmienić to aby 1 punkt w życie dawał 2hp, ponieważ teraz daje tylko 1hp.

2. Chciałbym zmienić przelicznik czy iloczyn inteligencji. chodzi o to żeby z inteligencja miała mniejszy wpływ na zadawane obrażenia umiejętnościami.


Jeżeli przypomnę sobie coś jeszcze to dopiszę.
  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 29.01.2011 15:07

1. [CoD Nowy] 1punkt w zyice +2 hp - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 29.01.2011 15:16

To już zrobiłem. Czekam teraz tylko na odpowiedź na pytanie 2. Bo w sumie jest ważniejsze.
  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 29.01.2011 15:52

To już musisz zmieniać w .sma każdego perku/klasy korzystającej z inteligencji. Tak wygląda natyw:
native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
Interesuje cię tylko czwarta wartość, która odpowiada za zwiększanie obrażeń pod wpływem inteligencji. Czyli jak masz np. to:
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
Aby zmniejszyć o połowę wpływ inteligencji zmieniasz to na np.:
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.125, idinflictor, damagebits);
Czyli przedtem było 1 pkt - +0.25 obrażeń, a teraz 1 pkt - +0.125 obrażeń.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych