Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

[Modyfikacja] AuraDamage

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 per_b.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:..
Offline

Napisano 29.01.2011 00:43

Plugin tworzy aurę wokół gracza jak się go trafi. Mógłby ktoś zrobić tak żeby aura była na stałe dla jednego teamu?
np. tt ciągle by się świecili.

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define Plugin "AuraDamage"
#define Version "2.6"
#define Author "Asd'"

new Enable
new ColorAura
new Radius
new Mode

public plugin_init()
{
register_plugin(Plugin, Version, Author)

Radius = register_cvar("amx_radiusaura", "50")
ColorAura = register_cvar("amx_coloraura", "255 0 0")
Enable = register_cvar("amx_auradamage", "1")
Mode = register_cvar("amx_auradamagemode", "3")

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TKDamage")
}

public TKDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if(get_pcvar_num(Enable))
{
new ColorsAura[32], Red[4], Green[4], Blue[4]
get_pcvar_string(ColorAura, ColorsAura, 31)
parse(ColorsAura, Red, 3, Green, 3, Blue, 3)

if (victim != attacker && damage > 0 && get_user_team(attacker) != get_user_team(victim))
{
if (!is_user_alive(victim))
return

new Origin[3]
get_user_origin(victim, Origin)

message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, Origin, 0)
write_byte(TE_DLIGHT)
write_coord(Origin[0])
write_coord(Origin[1])
write_coord(Origin[2])
write_byte(get_pcvar_num(Radius))
switch(get_pcvar_num(Mode))
{
case 1:
{
write_byte(clamp(str_to_num(Red), 0, 255))
write_byte(clamp(str_to_num(Green), 0, 255))
write_byte(clamp(str_to_num(Blue), 0,255))
}
case 2:
{
write_byte(random_num(0, 255))
write_byte(random_num(0, 255))
write_byte(random_num(0, 255))
}
case 3:
{
if (cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_T)
{
write_byte(250)
write_byte(0)
write_byte(0)
}
else if(cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_CT)
{
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(250)
}
}
}
write_byte(50)
write_byte(100)
message_end()
}
}
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych