Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodatek do klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 eMek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 28.01.2011 16:17

Witam, chciałbym się was zapytać jaki kod trzeba dodać by klasa mogła mieć tylko 2 rodzaje shotguna i na przykład zadawała +15% więcej dmg od innych klas.
Jestem w tym zielony, a chciałem taką opcję dodać do tej klasy.
Prosiłbym o pomoc :)

Użytkownik enT` edytował ten post 28.01.2011 16:22

  • +
  • -
  • 0

#2 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 29.01.2011 14:01

zeby dodac na start to
Znajdz
public RoundStart(){
Znajdz w Nim
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
dodaj pod
if (player_class[i] == Twoja_Klasa){
		fm_give_item(i, "weapon_m3")
                give_item(id, "ammo_buckshot")
		fm_give_item(i, "weapon_XM1014")
		give_item(id, "ammo_buckshot")
	}

Użytkownik xdx551 edytował ten post 29.01.2011 14:03

  • +
  • -
  • 0

#3 eMek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.01.2011 19:13

Dodaje tak jak mówisz i nie kompiluje się
dam ci sma i mógłbyś to zrobić ?

Załączone pliki


Użytkownik enT` edytował ten post 29.01.2011 19:15

  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 29.01.2011 19:27

Trzymaj. Dodałem także wyrzucanie broni, gdy jest ona inna niż M3, XM1014 i nóż. Jak chcesz to usuń to z CurWeapon.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 eMek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.01.2011 20:10

dzięki ci gościu :) + daje :).
  • +
  • -
  • 0

#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 29.01.2011 20:48

Chciałeś - masz (umówione na PW). Obrażenia powinny się ładować na nożu, gdy chwilę postoisz w miejscu.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#7 eMek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 30.01.2011 12:34

Dobra dzięki za pomoc :) Można zamknąć. Oczywiście + dostałeś :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych