Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mrozacy totem nie dziala;/


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.01.2011 15:13

Tak jak w opisie tematu,dodałem zablokowanie LPM i PPM ze względu na to,ze gracz gdy wejdzie na totem jest na tyle zamrozony,ze ma godmode,a zeby nie mogl atakowac innych,dodalem blokady,lecz zamrazanie nie dziala,w ogóle wrogow nie zamraza;/ Co tutaj jest zle?



public Effect_Zamroz_Totem_Think(ent)
{
new id = pev(ent,pev_owner)
new totem_dist = 300

//We have emitted beam. Apply effect (this is delayed)
if (pev(ent,pev_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3], origin[3]
pev(ent,pev_origin,forigin)
FVecIVec(forigin,origin)

//Find people near and damage them
new entlist[513]
new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin)

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]

if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))
continue

if (is_user_alive(pid)){
set_user_maxspeed(pid, 1.0)
set_user_rendering(pid, kRenderFxGlowShell, 0, 100, 255, kRenderFxNone, 25)
set_user_godmode(pid,1)
set_pev(pid, pev_button, pev(pid,pev_button) & ~IN_ATTACK)
set_pev(pid, pev_button, pev(pid,pev_button) & ~IN_ATTACK2)
set_task(15.0, "off_zamroz", pid)
}
}

set_pev(ent,pev_euser2,0)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)

return PLUGIN_CONTINUE
}
//Entity should be destroyed because livetime is over
if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent)
return PLUGIN_CONTINUE
}

//If this object is almost dead, apply some render to make it fade out
if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 )

new Float:forigin[3], origin[3]
pev(ent,pev_origin,forigin)
FVecIVec(forigin,origin)

//Find people near and give them health
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] + totem_dist );
write_coord( origin[2] + totem_dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 0 ); // r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 5 ); // speed
message_end();

set_pev(ent,pev_euser2,1)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5)


return PLUGIN_CONTINUE

}


public off_zamroz(pid){
set_user_maxspeed(pid, 250.0)
set_user_rendering(pid, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderFxNone, 0)
set_user_godmode(pid,0)
client_cmd(pid, "spk sound/diablomod/froze2")
set_pev(pid, pev_button, pev(pid,pev_button) & IN_ATTACK)
set_pev(pid, pev_button, pev(pid,pev_button) & IN_ATTACK2)
}


Dodano 28 styczeń 2011 - 17:22:
Odświeżam!

Dodano 28 styczeń 2011 - 18:13:
Refresz!

Dodano 28 styczeń 2011 - 21:37:
Refresz

Użytkownik PedoBear. edytował ten post 28.01.2011 21:37





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych