Witam, potrzebuje plugin który gdy zacznie się runda wyrzuca wszystkim bronie (wszystkie jakie mają) oprócz noża. Więc chodzi o to aby gracz mógł mieć tylko nóż.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wyrzucanie broni
Temat rozp. Gufinsky, 27.01.2011 20:25
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.01.2011 20:25
#2
Napisano 27.01.2011 20:36
test
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "ROUND START DROP WEAPONS"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AUTHOR"
new weapondrop;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
weapondrop = register_cvar("amx_weapondrop", "1")
}
public fwHamPlayerSpawnPost()
{
if(!get_pcvar_num(weapondrop))
{
static iPlayers[32], iNum
get_players(iPlayers, iNum, "ha")
for( new i; i < iNum; i++ )
fm_strip_user_weapons(iPlayers[i])
}
}
stock fm_strip_user_weapons(index)
{
new weapon = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "player_weaponstrip"))
if(!pev_valid(weapon ))
return PLUGIN_CONTINUE
dllfunc( DLLFunc_Spawn, weapon)
dllfunc( DLLFunc_Use, weapon, index)
engfunc( EngFunc_RemoveEntity, weapon)
return PLUGIN_HANDLED
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
#3
Napisano 27.01.2011 20:42
Niestety nie działa ;x
+ za chęci.
+ za chęci.
#4
Napisano 27.01.2011 21:35
proszę
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









