Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyrzucanie broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 27.01.2011 20:25

Witam, potrzebuje plugin który gdy zacznie się runda wyrzuca wszystkim bronie (wszystkie jakie mają) oprócz noża. Więc chodzi o to aby gracz mógł mieć tylko nóż.
  • +
  • -
  • 0

#2 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 27.01.2011 20:36

test

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "ROUND START DROP WEAPONS"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AUTHOR"

new weapondrop;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
	
      weapondrop = register_cvar("amx_weapondrop", "1")
}

public fwHamPlayerSpawnPost()
{
	if(!get_pcvar_num(weapondrop))
	{
		
		static iPlayers[32], iNum
		get_players(iPlayers, iNum, "ha")
        
		for( new i; i < iNum; i++ )
		fm_strip_user_weapons(iPlayers[i])
	}
}
	      
stock fm_strip_user_weapons(index)
{
	new weapon = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "player_weaponstrip"))
        
	if(!pev_valid(weapon ))
	return PLUGIN_CONTINUE

	dllfunc( DLLFunc_Spawn, weapon)
	dllfunc( DLLFunc_Use, weapon, index)
	engfunc( EngFunc_RemoveEntity, weapon)
	return PLUGIN_HANDLED
}
      
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1

#3 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 27.01.2011 20:42

Niestety nie działa ;x
+ za chęci.
  • +
  • -
  • 0

#4 Manniak

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:127
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.01.2011 21:35

proszę

Załączone pliki






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych