Jak w temacie.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

1 odpowiedź w tym temacie
#2
Napisano 27.01.2011 14:01
To na początek pliku (jeżeli tego jeszcze nie masz):
#include <cstrike> #include <hamsandwich>To do cod_class_enabled:
cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM);To do cod_class_disabled:
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);I teraz małe zapezpieczenie. To do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);A to na koniec pliku:
public Odrodzenie(id) { if(ma_klase[id]) cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM); }Oczywiście zamiast 150 wstawiasz swoją "ilość" armora, a za CS_ARMOR_VESTHELM (kevlar + hełm) możesz wstawić CS_ARMOR_KEVLAR (sam kevlar).
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych