Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

jak dodac do klasy kevlar

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 snd0cff

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 27.01.2011 13:29

Jak w temacie.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 27.01.2011 14:01

To na początek pliku (jeżeli tego jeszcze nie masz):
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
To do cod_class_enabled:
cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM);
To do cod_class_disabled:
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
I teraz małe zapezpieczenie. To do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
A to na koniec pliku:
public Odrodzenie(id)
{
	if(ma_klase[id])
		cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
Oczywiście zamiast 150 wstawiasz swoją "ilość" armora, a za CS_ARMOR_VESTHELM (kevlar + hełm) możesz wstawić CS_ARMOR_KEVLAR (sam kevlar).
  • +
  • -
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych