1. Upgrade
2. Sol
3. Zal
Probowałem to zmienić na własną rekę ale wyszło mi tak ze pod 3 był losowy item a 2 nie dzialała
Użytkownik flamaster edytował ten post 27.01.2011 11:36
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.01.2011 11:35
Użytkownik flamaster edytował ten post 27.01.2011 11:36
Napisano 27.01.2011 12:12
public buyrune(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r$9000^n\w2. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w3. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij")
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<8)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED
upgrade_item(id)
}
case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych