Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana menu /rune


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 flamaster.

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Ciechocinek
Offline

Napisano 27.01.2011 11:35

Witam! Kazdy wie jakie menu standardowo jest w Diablo. Chciałbym je zmienił aby było tak

1. Upgrade
2. Sol
3. Zal

Probowałem to zmienić na własną rekę ale wyszło mi tak ze pod 3 był losowy item a 2 nie dzialała :/

Użytkownik flamaster edytował ten post 27.01.2011 11:36

  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 27.01.2011 12:12

public buyrune(id)

{

	new text[513] 

	

	format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r$9000^n\w2. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w3. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij") 

	

	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<8)

	show_menu(id, keys, text) 

	return PLUGIN_HANDLED  

} 





public select_rune_menu(id, key) 

{ 

	switch(key) 

	{ 

		case 0: 

		{

			if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))

				return PLUGIN_HANDLED



			upgrade_item(id)

		}

				

		case 1: 

		{	

			if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))

				return PLUGIN_HANDLED

			award_item(id,0)

			return PLUGIN_HANDLED

		}

		case 2:

		{

			if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))

				return PLUGIN_HANDLED

			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20

			Give_Xp(id,exp)

			client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)

			return PLUGIN_HANDLED

		}

		case 9: 

		{	

			return PLUGIN_HANDLED

		}

		



	}

	

	return PLUGIN_HANDLED

}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych