Mam problem z ustawieniem prędkości gracza, wydaje się mnie że wszystko jest dobrze lecz nie działa...
oto części Kodu które powinny się przydać:
tablice:
new bool:speed[33];
new const Float:gfCSSpeeds[]={
000.0,
250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0,
250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0,
250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0,
250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0,
230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0,
250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0
};
Event:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
Funkcja Dla Eventu[a?](a raczej jej część):
public CurWeapon(id){
new WeaponNum = read_data(2)
//new speedspr += get_user_maxspeed(id)
switch(speed[id])
{
case 0: set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[WeaponNum] +1.0);
case 1: set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[WeaponNum] +200.0);
}
// dalej juz inny kod
Funkcja Przyznająca Prędkość:
case 31: {
if(marzenia[id] <= s31){
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz Za Malo Marzen ", prefix);
}
else
{
if(bz[id])
{
marzenia[id] -= s31;
speed[id] = true
bz[id] = false;
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Kupiles:^x03 Szybkie Bieganie", prefix);
if(!slot[id])
slot[id] = true
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Juz To Kupiles ", prefix);
}
}
menu_destroy(menu_stat);
SklepHookCT(id);
SaveXp(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Coś jest źle?
ps. dodam że ustawiam sv_maxspeed na 1000
Pozdrawiam!
Użytkownik AmD edytował ten post 25.01.2011 22:19