Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rzadkość Perku


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 25.01.2011 14:19

Witam,

Mam takie pytanie, a właściwie to chcę się upewnić, czy ta funkcja poniżej odpowiada za rzadkość perku?

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
if(wartosc == 1)
return COD_STOP;

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 25.01.2011 14:19

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 25.01.2011 14:42

Cały public wygląda u mnie tak, i chyba nie działa dość często perk trafiają ludzie.

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
if(wartosc == 1)
return COD_STOP;
set_user_footsteps(id, 1);
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+50);
if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Admiral"))
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}



Dodałem też do public plugin_init to:

	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 2);

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 25.01.2011 14:53

Tak samo ustawiony jest perk Nano Kamizelka, a trafiłem ją raz w ciągu 2 tygodni bodajże, mój perk trafia co trzecia osoba..
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych