Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

precache_model tylko gdy plugin jest w stanie 'running'


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 28.11.2008 08:42

ottoto wizu ma w/g mnie 100% racji. Nie wiem czemu ktoś z was wcześniej zasugerował, że plugin_precache wykonuje się wcześniej niż plugin_init?
  • +
  • -
  • 0

#22 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 28.11.2008 12:30

Moim zdaniem cvar jest robiony raz na cale 'zycie' serwera (czyt. do wylaczenia/crasha). Dowodem jest to, ze jak w moim AR z mena sie zmienia cvary, a nie ma sie ich w amxx.cfg to one zostaja az do padniecia (zmieniona, nie domyslna wartosc). Czyli cvar nie jest za kazdym razem robiony na nowo przy zmianie mapy, wartosc jest zapamietywana.

Inaczej bylo z pcvar, ktory kopiuje bodaj adres cvara do zmiennej przy kazdej mapie od nowa.
  • +
  • -
  • 0

#23 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 28.11.2008 18:02

Załatwione, close.
  • +
  • -
  • 0

#24 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 29.11.2008 11:40

Otwieram topic, ponieważ moje rozumowanie było błędne i ktoś chciałby mnie poprawić.
  • +
  • -
  • 0

#25 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 29.11.2008 13:09

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new dir[128]
new message[256]

public plugin_init() 
{
	register_cvar("lolek","1")

	get_basedir(dir,127)
	format(dir,127,"%s/logs/woot.log",dir)
	format(message,255,"plugin_init - lolek %d",get_cvar_num("lolek"))
	write_file(dir, message)
	
	
	set_cvar_num("lolek",2)
}

public plugin_precache()
{
	get_basedir(dir,127)
	format(dir,127,"%s/logs/woot.log",dir)
	format(message,255,"plugin_precache - lolek %d",get_cvar_num("lolek"))
	write_file(dir, message)
	
	set_cvar_num("lolek",3)
}

public plugin_end()
{
	get_basedir(dir,127)
	format(dir,127,"%s/logs/woot.log",dir)
	format(message,255,"plugin_end - lolek %d",get_cvar_num("lolek"))
	write_file(dir, message)
	
	set_cvar_num("lolek",4)
}

plugin_precache - lolek 0
plugin_init - lolek 1
plugin_end - lolek 2
plugin_precache - lolek 4
plugin_init - lolek 3
plugin_end - lolek 2

proszę dopisac swoje wnioski ;-)

PS. pierwsze 2 mapy gdy chodzil plug (pierwsze jego uruchomienie i utworzenie pliku i cvara).
PS2. plug uruchomiony na hlds, a nie z newgame - czyt. wbilem parenascie sekund po uruchomieniu serwera, potem zmienilem mape z amxmodmenu.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych