linijka 1919:
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 83 && get_user_hitzones(0,this) == 2)
return HAM_SUPERCEDE;
opis "Nie można cie trafić w głowe"
Jakby to inaczej napisać żeby nie pisało złe użycie nativa
2.Item który daje 3 losowe zestawy
public Item54(id)
{
switch(random_num(1, 3)) // swich()-wybierz, Random_num()-spomiędzy
{
case 1:
{
give_item(id,"weapon_m4a1");
give_item(id,"weapon_ak47");
give_item(id,"weapon_gali");
give_item(id,"weapon_famas");
}
case 2:
{
give_item(id,"weapon_sg552");
give_item(id,"weapon_scout");
give_item(id,"weapon_awp");
give_item(id,"weapon_aug");
}
case 3:
{
give_item(id,"weapon_p228");
give_item(id,"weapon_elite");
give_item(id, "weapon_fiveseven");
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "weapon_glock18");
}
}
}
3.Nie wiem też źle
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Item : %s]^n[Wytrzymalosc itemu : %i/100]^n[Zdrowie : %i]^n[Plugin by SaJjUk and Intrumental soled horse]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id], get_user_health(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
4.Nie wiem
public Usu
nPrzedmiot(id)
{
wytrzymalosc_itemu[id] = 0
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
if(klasa_gracza[id] == Telegrafista)
radar[id] = true;
if(klasa_gracza[id] == Podpowiadacz)
radar[id] = true;
else
radar[id] = false;
}
5.też nie wiem
public BombaRozbrojona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");
doswiadczenie_gracza[rozbrajajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];
if(!klasa_gracza[id])
continue;
if(id != rozbrajajacy)
{
doswiadczenie_gracza[id]+= doswiadczenia_za_zabojstwo;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby przez twoj team.", doswiadczenia_za_zabojstwo);
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby.",doswiadczenie_za_bombe);
SprawdzPoziom(id);
}
}
L 01/23/2011 - 17:36:27: [FUN] Item "weapon_mp5" failed to create
L 01/23/2011 - 17:36:27: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codbyjav9e.amxx") (native "give_item") - debug not enabled!
L 01/23/2011 - 17:36:27: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
Za każda pomoc dostaje +
Jakby zamienić to
Użytkownik Amxmodowiec edytował ten post 23.01.2011 17:54