Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

moduły


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Relax

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Kępno
Offline

Napisano 23.01.2011 10:05

Czy mógłby mi ktoś powiedzieć do czego służą poszczególne moduły żebym widział które mogę wyłączyć a które nie. Nie umiałem nigdzie tego znaleść więc tu pytam.
  • +
  • -
  • 0

#2 Meelo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:103
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 23.01.2011 10:08

Musisz zobaczyć, który plugin jakiego modułu wymaga.. a żeby to zrobić to musisz wejść w .sma tych pluginów
  • +
  • -
  • 0

#3 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 23.01.2011 10:16

cstrike - Zawiera dużo funkcji do wprowadzania zmian w grze counter-strike.
csx - Moduł wspierający obsługę modu Counter-Strike i Condition-Zero
engine - Moduł, który pozwala ingerować w silnik gry oraz dokonywać w nim zmian, dopuszczalnych w zakresie możliwości metamoda. Głównie służy do operacji na 'entity' (bytach).
fakemeta - Można nazwać ten moduł nieco ulepszoną wersją Engine, o większych możliwościach, oraz mniejszym zużyciu procesora, jednak nieco cięższym w opanowaniu.
fun - Pozwala on na zmienianie u gracza przeróżnych(jak to nazwa mówi) śmiesznych rzeczy, czyli np. ilość hp, grawitacja czy też nieśmiertelność.
geoip - GeoIP zawiera fizyczne położenie danego adresu IP; dzięki niej możemy sprawdzić pochodzenie każdego gracza.
hamsandwich - Operacje w silniku gry oraz możliwość ich przechwycenia i dokonywania zmian przed ich wykonaniem.
nVault - Moduł pozwalający na binarną obsługę plików vault. Pozwala je otworzyć (pliki przechowywane są w data\vault) i odczytywać/zapisywać je w każdym momencie.
regex - Funkcje obsługujące wyrażenia regularne.
socket - Umożliwia operacje na socket'ach(gniazdach) dzięki czemu możemy komunikować się z innym serwerami.
sqlx - Oficjalny moduł umożliwiający komunikację z serwerami SQL.

Skopiowane z dokumentacji :P

PS: Jeśli posiadasz AmxModX v1.8.X to nie musisz się martwić bo moduły są włączane kiedy są potrzebne, a kiedy nie, są wyłączane.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych