Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem ze komplitowaniem juzefa

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nevv

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 22.01.2011 21:19

Witam
Mam Problem ze komplitowaniem Klasy Jezus
Pomoże ktoś. Bardzo proszę

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Jezus";
new const opis[] = "Niewidocznosc z nozem";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Perk %s zostal stworzony przez www.KaraTornia.pl", perk_name);
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;
	

public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_perk[id])
		return;
		
	if(get_user_button(id) & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


#2 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 22.01.2011 21:45

Kompletnie pomieszałeś perk z klasą.

Poprawiłem Ci kawałek.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Jezus";
new const opis[] = "Niewidocznosc z nozem";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostal stworzony przez www.KaraTornia.pl", nazwa);
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
	

public client_PreThink(id)
{	
	if(!ma_klase[id])
		return;
		
	if(get_user_button(id) & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Musisz tylko to poprawić:

if(get_user_button(id) & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Nevv

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 23.01.2011 10:16

dalej jest error

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_jezus.sma(46) : error 017: undefined symbol "get_user_button"
codclass_jezus.sma(47) : error 017: undefined symbol "set_rendering"
codclass_jezus.sma(49) : error 017: undefined symbol "set_rendering"

3 Errors.
Could not locate output file codclass_jezus.amxx (compile failed).

#4 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 23.01.2011 10:29

Masz

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Jezus";
new const opis[] = "Niewidocznosc z nozem";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostal stworzony przez www.KaraTornia.pl", nazwa);
	if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);	
	ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
	ma_klase[id] = false;
}
	
	
	
	
	


/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych